گیمینگ

اعلام نسخه بازسازی شده و دموی بازی Shadows of the Damned

[ad_1]

شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی، گراسهاپر مانوفکچر، جزئیات جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی تیراندازی از دید سوم شخص سال 2011 خود به نام Shadows of the Damned را که اکنون با نام Shadows of the Damned: Hella Remastered شناخته می‌شود، فاش کرد. این بازی که در ابتدا توسط الکترونیک آرتز منتشر شده بود، به دلیل نوآوری‌هایش در زمان انتشار نقدهای متفاوتی دریافت کرد اما بعدها توانست طرفداران خاص خود را جذب کند.

ساخت این بازی توسط سودا51، کارگردان شناخته‌شده در عرصه بازی‌های ویدیویی، به همراه همکاری شینجی میکامی، سرپرست خلاقیت سابق Resident Evil و آکیرا یامائوکا، آهنگساز سابق Silent Hill، انجام شده است. علی‌رغم مشکلات تولیدی، سودا51 تعصب و علاقه‌مندی خاصی نسبت به این بازی داشته و حقوق مالکیت معنوی آن را از EA بازپس گرفته است تا نسخه بازسازی‌شده‌اش را منتشر کند.

در این بازی بازسازی‌شده، طرفداران قادر خواهند بود تجربه‌ای نو در پیکس ایست ۲۰۲۴ که از ۲۱ تا ۲۴ مارس در بوستون برگزار می‌شود، داشته باشند. گراسهاپر مانوفکچر و شرکت مادرش نت‌ایز، یک غرفه در این رویداد خواهند داشت که دموی بازی Shadows of the Damned: Hella Remastered در آن قابل بازی است. علاوه بر این، بازدیدکنندگان فرصتی برای رقابت در بازی بلک‌جک با سودا51 و برنده شدن جوایز ویژه مانند زیرلیوانی‌های امضا شده خواهند داشت. همچنین، غرفه میزبان یک مسابقه ویژه برای طرفداران دو آتشه خواهد بود که برندگان آن حلقه‌های نوآورانه‌ای مبتنی بر بازی دریافت خواهند کرد.

هنوز پنجره زمانی مشخصی برای انتشار بازی اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده باشد، زیرا نمایشی قابل بازی در دسترس است.

منتخب کاربران

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا