گیمینگ

توسعه بازی‌های جدید «زندان‌ها و اژدهاها» توسط هاسبرو

[ad_1]

هاسبرو، شرکت معروف اسباب‌بازی و سرگرمی، از توسعه چندین بازی ویدئویی جدید بر اساس فرنچایز معروف «زندان‌ها و اژدهاها» (Dungeons and Dragons) خبر داده است. این خبر پس از موفقیت بی‌نظیر بازی «بالدرز گیت ۳» توسط استودیوی لاریان، اعلام شده است.

لاریان استودیوها، پس از عرضه موفقیت‌آمیز بازی «بالدرز گیت ۳» و کسب عنوان «بازی سال» در جوایز بازی ۲۰۲۳، اعلام کرد که قصد دنبال کردن توسعه بسته‌های الحاقی یا دنباله‌ای برای این بازی را ندارد. با این حال، هاسبرو و شرکت فرعی آن ویزاردز آو د کوست به نظر می‌رسند برنامه‌های زیادی برای آینده «زندان‌ها و اژدهاها» دارند.

با توجه به گزارش‌ها، هاسبرو «بازی‌های جذاب دیگری از D&D» را در حال توسعه دارد. این شرکت استودیوی لاریان را به خاطر همکاری خود با ویزاردز آو د کوست و هاسبرو، «شریک فوق‌العاده‌ای» توصیف کرده است. جزئیات رسمی در مورد پروژه‌های در دست توسعه ارائه نشده است.

از سال ۱۹۷۴، فرنچایز «زندان‌ها و اژدهاها» بازی‌های ویدئویی متعددی را به خود دیده است و با دیگر فرنچایزها و رسانه‌ها همکاری‌هایی داشته است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که بازی اصلی فرنچایز برای به‌روزرسانی بزرگی در اواخر امسال آماده می‌شود. ویزاردز آو د کوست اخیراً تاریخ‌های انتشار کتاب‌های قانون One D&D را تأیید کرده که قرار است تغییرات عمده‌ای در مکانیک‌های بازی از نسخه پنجم اعمال کنند. این توسعه‌های جدید و به‌روزرسانی‌ها برای بازی اصلی، انتظارات هیجان‌انگیزی را برای طرفداران «زندان‌ها و اژدهاها» ایجاد می‌کند.

منتخب کاربران

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا