گیمینگ

نشت اطلاعات از کنسول جدید Xbox بدون دیسک

[ad_1]

اخیراً، اطلاعاتی از یک کنسول جدید مایکروسافت در فضای آنلاین منتشر شده است، که گفته می‌شود نسخه‌ای فقط دیجیتال از Xbox Series X باشد. این دستگاه که با شماره مدل ۲۰۸۹ شناسایی شده، در کره جنوبی گواهی‌نامه دریافت کرده است. طبق شایعاتی که از سال ۲۰۲۳ میلادی وجود داشته، انتظار می‌رود که این محصول نسخه‌ای فقط دیجیتالی از سری X باشد. مستندات دادگاهی منتشر شده به طور تصادفی در طی نبرد حقوقی مایکروسافت با FTC در مورد خرید Activision Blizzard، طراحی ادعایی این Xbox بدون دیسک را نشان داده که دستگاهی است به اندازه‌ی کنسول ۴۹۹ دلاری اما به شکل استوانه‌ای به جای مستطیلی.

چند ماه بعد، آژانس ملی تحقیقات رادیویی کره (NRRA) یک قطعه سخت‌افزار ناشناخته از مایکروسافت را گواهی کرد. این لیست نظارتی که اخیراً توسط کاربری در توییتر با نام KoreaXboxNews کشف شده، دستگاه را به عنوان کنسول XDK معرفی کرده که به نظر می‌رسد نشان دهنده یک کیت توسعه Xbox باشد. با توجه به فاصله سه ماهه بین گواهینامه در کره جنوبی و اعلان رسمی کنسول‌های سری X/S، محتمل است که این کنسول مرموز در اواخر بهار یا اوایل تابستان به صورت رسمی معرفی شود. مایکروسافت قبلاً اعلام کرده است که برنامه‌ریزی برای نمایش بازی‌های Xbox در ژوئن ۲۰۲۴ را دارد.

این گواهینامه NRRA تنها چند هفته پس از گزارشی آنلاین ظاهر شده که ادعا می‌کند Xbox Series X بدون دیسک قرار است این تابستان به بازار عرضه شود. دستگاه شایعه شده انتظار می‌رود با قیمتی در حدود ۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری شود، که آن را بین سری S با قیمت ۲۹۹ دلار و سری X با قیمت ۴۹۹ دلار قرار می‌دهد.

منتخب کاربران

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا