گیمینگ

ورود حالت جدید Battle Royale به دنیای وارکرفت با نام «طوفان غارت»

[ad_1]

بازی World of Warcraft با افزودن حالت جدید Battle Royale به نام Plunderstorm، تجربه‌ای جدید را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

بازی محبوب World of Warcraft (WoW)، با انتشار آپدیت جدید خود به نام پچ 10.2.6 یا «طوفان غارت»، حالت جدید Battle Royale را به بازی اضافه کرده است. این حالت با الهام از بازی‌هایی چون Fortnite، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در یک محیط ۶۰ نفره در مکانی به نام Arathi Basin با یکدیگر رقابت کنند. این رویداد محدود، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با ساخت یک شخصیت جدید، با قابلیت‌های محدود شروع کنند و با جمع‌آوری غنائم و ارتقاء توانایی‌های خود، در جستجوی پیروزی و کسب جوایز مختلف باشند.

طبق اعلام وبلاگ Blizzard، افزونه‌ها در حالت «طوفان غارت» به منظور تضمین عدالت برای همه بازیکنان غیرفعال خواهند بود. بازیکنان با شکست دادن دشمنان و جمع‌آوری گنج‌های پراکنده در نقشه می‌توانند توانایی‌های خود را ارتقا بدهند. علاوه بر این، طوفانی در حال کوچک‌شدن میدان نبرد است و بازیکنانی که در آن گیر کنند حذف خواهند شد.

این رویداد که به عنوان یک رویداد محدود برنامه‌ریزی شده است، هنوز تاریخ پایان مشخصی ندارد. بازیکنان برای شرکت در این حالت و کسب امتیاز شهرت که به آن‌ها اجازه دسترسی به جوایز زیباشناختی نظیر لباس دزدان دریایی می‌دهد، باید نسخه خرده‌فروشی World of Warcraft را داشته باشند و اشتراک فعالی در بازی داشته باشند. این تغییر، اولین حالت بازی از نوع خود در تاریخ طولانی World of Warcraft محسوب می‌شود و انتظار می‌رود بازخوردهای زیادی از سوی بازیکنان دریافت کند.

منتخب کاربران

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا