تکنولوژی

شاسی بلند آفرودی جتور تراولر برای تست به ایران می‌آید

[ad_1]

03 بهمن 1402 ساعت 14:59

جتور تراولر در قالب یک شاسی بلند آفرودی توسط بهمن موتور برای تست وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Jetour Traveller آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است که شرکت بهمن موتور برای ورود مدل‌های اولیه و آزمایشی شاسی بلند آفرودی جتور تراولر اقدام کرده و این خودرو به‌زودی وارد ایران خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشصخات و امکانات شاسی بلند چینی چری Jetour Traveller آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی جتور تراولر

جتور تراولرجتور تراولر

جتور تراور که از لحاظ طراحی با الهام از لندروور دیفندر طراحی شده از یک موتور 2 لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 261 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را تولید کند. پیشرانه این شاسی بلند آفرودی دو دیفرانسیل همان پیشرانه فونیکس آریزو 8 و تیگو 8 پرو مکس است.

جتور تراولرجتور تراولر

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس‌های 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر یا 8 سرعته AT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. البته مشخص نیست این خودرو با کدام گیربکس به ایران خواهد آمد. طول جتور تراولر به 4785 میلی‌متر، عرض آن 2006 میلی‌متر، ارتفاع آن 1880 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2800 میلی‌متر می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی جتور Traveller 

Jetour TravellerJetour Traveller

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESP)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، رادار نقطه کور (BSD)، رادار تصادف از عقب (RCTA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) و سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) اشاره کرد.

جتور تراولرجتور تراولر

همچنین این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون تریم چرمی کابین، سامانه استارت/ استاپ، سانروف، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کلاستر دیجیتالی، جک برقی صندوق عقب به‌همراه سنسور پایی، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌ها جانبی به‌صورت برقی و متصل به گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها، دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D و آینه الکتروکرومیک بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا