اقتصادی

حس درجه یک کارکردن با گوشی های اپل

[ad_1]

(آوازه) :

اگر از افرادی که با گوشی‌های آیفون کارکرده‌اند بپرسید چه گوشی را ترجیح می‌دهند، قطعا خواهند گفت کار کردن با گوشی های اپل انتخاب اول و آخر آن‌هاست. این گوشی‌ها استفاده از بسیاری امکانات را برای اولین بار در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند و این امر طبیعی است که حس داشتن یک گوشی اپل، تجربه به‌روزبودن یا کیفیت را به مخاطبان خود بدهد.

یکی دیگر از جذابیت‌های کار با گوشی‌های اپل، کشف قابلیت‌های جدید در آن‌ها است که بسیاری از این ترفندها را می‌توانید در وب‌سایت‌های تخصصی فعال درزمینه آیفون یاد بگیرید. بااین‌حال جدا از تمامی توصیف‌هایی که درباره این گوشی‌های باکیفیت انجام دادیم، در این مقاله به بررسی دقیق آن‌ها و عملکردشان در اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازیم.

پرطرفدارترین امکانات گوشی ایفون

عمده‌ترین ویژگی که درباره کار کردن با گوشی های اپل از آن صحبت می‌شود، دوربین این دستگاه است. این دوربین به افراد امکان ساخت ویدیوها و تصاویر بسیار باکیفیت و حتی ساخت انواع فیلم‌های حرفه‌ای را می‌دهد و این ویژگی گوشی‌های اپل را به ابزاری کابردی برای تولید محتوا تبدیل کرده است. همین نکات هستند که باعث می‌شوند افراد زیادی با وجود هزینه بالا در این گوشی‌ها همچنان آن‌ها را خریداری کنند. قابلیت‌های دیگر دوربین گوشی‌های اپل شامل موارد زیر است:

قابلیت لایو تکست با دوربین

اسکن‌کردن متن با دوربین

امکان استفاده از دکمه‌های صدا به‌عنوان شاتر

کاربرد سلفی آینه‌ای

تغییر عملکردهای دکمه شاتر

قفل فوکوس و نوردهی دوربین

ثبت هم‌زمان ویدیو و عکس

ثبت عکس با فضای پر

قابلیت لایوتکست با دوربین

شرکت اپل تمامی قابلیت‌های ترجمه سیستم خود را به دوربین منتقل کرده است. این موضوع به آن معنا است که شما هر متنی یا هر زبانی را می‌توانید در زمان حال از‌طریق دوربین تلفن همراه خود ترجمه کنید. استفاده از این ترفند بسیار آسان است و شما می‌توانید با واردشدن به دوربین و گرفتن عکس از متنی که می‌خواهید، روی دکمه متن در برنامه کلیک کنید و سپس گزینه Translate را انتخاب کنید. این ترفند برای نوشته‌ها یا عبارت‌هایی که خوانایی ندارند هم بسیار کاربردی است.

قابلیت اسکن متن با دوربین

در مواقع ضروری قابلیت اسکن متن با دوربین یکی از کاربردی‌ترین ترفندهای آیفون محسوب می‌شود. با گرفتن دوربین گوشی خود به‌سمت متن یا علامت، آیفون آن را به‌صورت خودکار شناسایی کرده و بعداز آن متن را در یک ایمیل یا سند کپی خواهد کرد و دسترسی به ‌آن را برایتان ممکن می‌کند.

امکان استفاده از دکمه ‌های صدا به ‌عنوان شاتر

اگر درحال استفاده از دوربین گوشی آیفون خود هستید، می‌توانید برای ثبت عکس فوری از دکمه‌های روی صفحه استفاده نکنید و با دکمه‌های صدا این‌کار را انجام دهید. با کمک همین دکمه‌ها می‌توانید ضبط‌کردن فیلم را آغاز یا متوقف کنید.

با خرید انواع مدل‌های آیفون که از آیفون 13 تا 15 این روزها در بازار موجود است، می‌توانید از ترفندهای بسیار زیاد و جذابی که در گوشی‌تان وجود دارد، استفاده کنید. تمامی ترفندهای دوربین‌های این مدل گوشی می‌تواند توسط فروشنده به شما توضیح داده شود.

سرعت کار کردن با گوشی های اپل در انواع بازی ها

از جذابیت‌های کار با این نوع گوشی‌های همراه، سرعت عمل آن‌ها در اجرای انواع برنامه‌ها ازجمله بازی‌ها است. به‌طور کلی لودشدن برنامه‌ها در آیفون زمان کم‌تری را به‌ خود اختصاص می‌دهد و این ظرافت در سیستم‌عامل می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

در حین کار کردن با گوشی های اپل حتما متوجه شده‌اید که این گوشی‌ها با داشتن سرعت بالا، زودتر درجه حرارت‌شان زیاد می‌شود که این موضوع بیشتر در زمان بازکردن بازی‌ها یا برنامه‌های پرحجم پیش می‌آید.

حذف نویز محیط در تماس تصویری با انواع اپلیکیشن ‌ها

با خرید آیفون نه‌تنها می‌توانید تمامی ترفند‌های قبلی را اجرا کنید، بلکه با عرضه هر نسخه از آن، یک‌سری قابلیت‌های آشکار یا نهان دارد که حتی تا عرضه نسخه بعدی ممکن است کشف نشود. کار کردن با گوشی های اپل این امکان را به شما می‌دهد تا هنگام تماس‌های تصویری خود با هر اپلیکیشن، صداهای دیگر محیط حذف شود و فقط صدای شما به مخاطب‌تان برسد.

این تکنولوژی ازطریق هوش مصنوعی قوی که در این گوشی به‌کار گرفته شده، امکان‌پذیر شده است. برای استفاده از این ترفند می‌توانید هنگام تماس برروی دکمه Control Center کلیک کنید و گزینه بالا سمت راست Mic Mode و گزینه Voice Isolation را انتخاب کنید.

محو کردن پس ‌زمینه شخص در تماس تصویری

با توجه به اهمیت و ضرورت ارتباط تصویری در این زمان، بسیاری از امکانات ازجمله حذف پس‌زمینه در گوشی‌های آیفون میسر شده است. کار کردن با گوشی های اپل دقیقا می‌تواند چنین حسی را در شما ایجاد کند که تمام نیازتان در یک عملکرد به‌طور کلی برطرف شود.

با این قابلیت می‌توانید یک تماس تصویری باکیفیت یا مشاوره از راه دور حرفه‌ای تجربه کنید. برای استفاده از این ترفند ابتدا زمانی که درحال تماس هستید، با بازکردن گزینه Control Center و با لمس گزینه Video Effects، گزینه Portrait را روشن کنید.

ترفندهای بی نظیر در کیبورد اپل

یکی از پرکاربردترین قسمت‌ها در همه گوشی‌های تلفن همراه، استفاده از کیبورد جهت تایپ پیام است. ازآن‌جایی‌که حوزه تولید محتوا بسیار گسترده شده، شرکت اپل امکانات و ترفندهای بسیاری را به کیبورد خود اضافه کرده تا نیازهای مخاطبان خود را در کار کردن با گوشی های اپل رفع کند. این امکانات شامل موارد زیر است که به نسخه‌های جدید این گوشی اضافه شده است:

تصحیح کلمات تایپ‌شده

تایپ یک انگشتی

ایجاد واژه میان‌بر

جابه‌جایی آسان بین اعداد و حروف

تایپ به‌وسیله کشیدن انگشت

فعال‌کردن haptic در کیبورد

ترفند‌های بیشتر را می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌ها و فروشگاه موبایل با توضیحات کامل یاد بگیرید و بررسی کنید.

جمع‌بندی

آیفون یکی از پرطرفدارترین برندها در بازار است که هر فردی را به‌سمت کار کردن با گوشی های اپل می‌کشاند. باید گفت که این ویژگی به‌سادگی در این برند نهادینه نشده است. در واقع ایجاد امکانات و ترفندهای فوق کاربردی در این گوشی است که کاربران بسیاری را به خرید این محصول کاملا لاکچری و گران تشویق می‌کند.

استفاده از تمامی این امکانات برای هر فرد با موقعیت اجتماعی خاص بسیار کاربردی است و می‌توان گفت محبوبیت بیشتر این گوشی‌ها در دوربین باکیفیت و چیپست‌های قوی آن‌ها است که با قرارگیری قابلیت‌های بیشتر، این قسمت از گوشی را بیشتر از قبل کاربردی کرده است. برای خرید راحت گوشی‌های این برند می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا سر بزنید.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا