گیمینگ

عرضه نسخه PC بازی Jujutsu Kaisen: Phantom Parade در سال ۲۰۲۴

وب‌سایت رسمی بازی نقش‌آفرینی Jujutsu Kaisen: Phantom Parade، اعلام کرد که این بازی قرار است در سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر‌های شخصی منتشر شود. ثبت نام پیش‌فروش بازی هم اکنون آغاز شده است.

بازی ابتدا برای iOS و اندروید در تاریخ ۲۱ نوامبر منتشر شده بود. با وجود برنامه‌ریزی اولیه برای عرضه در بهار ۲۰۲۳، انتشار بازی به دلایلی به زمانی قبل از پایان سال موکول شد.

شرکت Sumzap بازی را بر اساس مانگای جوجوتسو کایسن نوشته گگه آکوتامی توسعه داده است. این بازی به صورت رایگان با امکان خریدهای درون برنامه‌ای ارائه می‌شود. شخصیت‌هایی نظیر یوجی ایتادوری، مگومی فوشیگورو، نوبارا کوگیساکی، ساتورو گوجو و کنتو نانامی در بازی حضور دارند.

بازی شامل شخصیت‌های اصلی جدیدی است که توسط بازیگرانی چون رینا ساتو، کوتارو نیشییاما و ریکیا کویاما صداپیشگی شده‌اند. ساکی و کایتو دانش‌آموزان سال اول در مدرسه عالی جوجوتسو شعبه فوکوئوکا و کنسوکه رئیس این شعبه می‌باشند.

آکوتامی مانگای جوجوتسو کایسن را در مارس ۲۰۱۸ در مجله شونن جامپ شوئیشا آغاز کرد. ویز مدیا سه فصل اول مانگا را به طور همزمان با ژاپن به انگلیسی منتشر کرده و همچنین شوئیشا این مانگا را به صورت دیجیتالی در سرویس MANGA Plus عرضه کرده است.

انیمه تلویزیونی جوجوتسو کایسن در اکتبر ۲۰۲۰ پخش شد و دارای ۲۴ قسمت بود. فیلم انیمه جوجوتسو کایسن ۰ نیز در دسامبر ۲۰۲۱ در ژاپن اکران شد و با زیرنویس انگلیسی و دوبله در ایالات متحده و کانادا در مارس ۲۰۲۲ عرضه گردید.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا