گیمینگ

به‌روزرسانی 1.6 بازی Stardew Valley دوران ماه عسل و تغییرات دیگر

خالق بازی Stardew Valley، اریک ConcernedApe بارون، اعلام کرده است که به‌روزرسانی 1.6 این بازی یک دوران ماه عسل را به همراه تغییرات جالب دیگری به بازی اضافه خواهد کرد. این به‌روزرسانی قرار است در تاریخ ۱۹ مارس برای کاربران PC منتشر شود و در تاریخ‌های بعدی برای سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

یکی از تغییرات مهم این به‌روزرسانی، افزودن یک دوران ماه عسل برای همسران پس از ازدواج در بازی است که مانع از آن می‌شود که آنها به دلیل ناراحتی، تمام روز را در تختخواب بمانند. این دوران ماه عسل، همسران را برای حداقل یک هفته بازی خوشحال نگه می‌دارد.

علاوه بر این، تغییراتی در تولید مربا، ترشی، شراب و آبمیوه‌ها صورت گرفته که رنگ آنها را مطابق با ماده اولیه مورد استفاده برای تهیه‌شان تغییر می‌دهد. این تغییر، بازی را واقع‌گرایانه‌تر می‌کند.

سایر بهبودهای کیفیت شامل افزایش محدوده حملات مبارزه‌ای و سرعت بخشیدن به تعامل با حیوانات خانگی می‌شوند. همچنین، تغییراتی در نحوه رشد نهال‌های درختان میوه ایجاد شده که برش درخت میوه اکنون نهال مربوطه را با کیفیت میوه‌اش به دست می‌دهد.

این به‌روزرسانی به زودی برای کاربران PC منتشر می‌شود و قرار است تجربه بازی را با ارائه بهبودهای کیفیت زندگی افزایش دهد. این تغییرات کوچک در عمل می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر روی بهبود تجربه بازی داشته باشند و بازیکنان مشتاق دیدن نتایج آن در بازی هستند.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا