گیمینگ

عرضه بازی Final Fantasy 14 برای Xbox؛ تجربه‌ای جدید برای طرفداران

[ad_1]

پس از یک وقفه ۱۶ ماهه، شرکت اسکوئر انیکس سرانجام بازی Final Fantasy 14 را برای کنسول‌های نسل جدید Xbox Series X و Series S منتشر کرد. این نسخه از بازی که به تازگی در دسترس قرار گرفته، سومین ورودی از سری فاینال فانتزی است که به صورت اختصاصی برای این کنسول‌ها طراحی شده و نخستین عرضه از زمان انتشار Crisis Core: FF7 Reunion در اواخر ۲۰۲۲ است.

علاقه‌مندان به این بازی حالا می‌توانند از میان سه نسخه مختلف بازی انتخاب کنند: نسخه پایه با قیمت ۱۹.۹۹ دلار، نسخه کامل با قیمت ۵۹.۹۹ دلار که دسترسی به گسترش‌های Shadowbringers و Endwalker را فراهم می‌کند، و نسخه کلکسیونی کامل با قیمت ۱۳۹.۹۹ دلار که شامل مزایای داخل بازی می‌شود.

با خرید هر یک از نسخه‌های بازی FF14 تا تاریخ ۱۹ آوریل، کاربران به دو پاداش اولیه دسترسی پیدا می‌کنند، اما لازم است برای ادامه بازی، دو اشتراک ماهانه شامل اشتراک بازی به قیمت شروع ۱۲.۹۹ دلار و اشتراک Xbox Game Pass را تهیه کنند. این موضوع تا حدی مورد انتقاد قرار گرفته، زیرا کاربران پلی استیشن برای بازی نیازی به پرداخت اشتراک PS Plus ندارند.

با این وجود، نسخه آزمایشی رایگان بازی که شامل بازی اصلی و اولین گسترش آن است و تا سطح ۶۰ قابل بازی می‌باشد، می‌تواند برای کاربران جدید جذاب باشد. با توجه به افزایش تمایل مایکروسافت به ارائه بازی‌های JRPG با کیفیت بالا در سیستم خود، احتمال افتادن شرط اشتراک Xbox Game Pass یا اضافه شدن FF14 به فهرست اشتراک‌های آن در آینده کاملاً ممکن است.

منتخب کاربران

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا