ورزش

آرزوی بزرگ آرتتا: بازگشت به فوتبال اسپانیا!

(آوازه) :

 آرسنال تحت هدایت آرتتا توانست بار دیگر به تیمی مدعی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شود و هم در فصل گذشته و هم در این فصل یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی مسابقات بوده است تا باز هم نامش به عنوان تیمی قدرتمند مطرح شود.

این مربی اسپانیایی عملکرد درخشانی را روی نیمکت توپچی‌ها داشته و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را به دقت زیر نظر داشته باشند و حتی شایعاتی درباره احتمال حضور او روی نیمکت بارسلونا به عنوان جانشین ژاوی مطرح شده است.

2022376

او روز گذشته نشان سلطنتی ایزابلا کاتولیک را از پادشاه اسپانیا دریافت کرد و اظهاراتی را مطرح کرد که باعث شده است توجه بسیاری از هواداران آرسنال به او جلب شود و این تصور به وجود بیاید که شاید او به زودی ورزشگاه امارات را ترک کند و به اسپانیا برگردد.

آرتتا درباره علاقه‌‌اش به فوتبال اسپانیا و کشورش گفت: «من یک روز به اسپانیا باز خواهم گشت. کشورم بسیار برای من جذاب است. سبک زندگی و فرهنگ ما چیزی است که همیشه در ذهنم دارم. در انگلیس خوشحالم و از نحوه رفتار آنها با خودم راضی هستم واقعا از کارم لذت می‌برم اما همیشه به این فکر می‌کنم که یک روز به اسپانیا برمی‌گردم.»


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا