گیمینگ

هواداران Palworld خواهان افزوده شدن موجود جدید به بازی هستند

یک بازیکن Palworld با طراحی یک پال (همراه) جدید توجه جامعه بازیکنان را به خود جلب کرده و درخواستی برای افزوده شدن این موجود به بازی ایجاد کرده است.

در جهان هیجان‌انگیز بازی Palworld که بازیکنان با جمع‌آوری موجودات دوست‌داشتنی معروف به پال‌ها، در ماجراجویی‌های خود همراه می‌شوند، یک بازیکن خلاق با طراحی یک پال جدید به نام Chillet Ignis، توجه جامعه گیمرها را به خود جلب کرده است. این ابتکار، اکنون به کمپینی تبدیل شده که خواستار افزوده شدن این موجود به بازی است.

Palworld، که در دسترس Early Access قرار دارد و بیش از ۱۰۰ پال برای جمع‌آوری دارد، به بازیکنان امکان می‌دهد که با پال‌های خود در نبردها شرکت کنند و جزایر پالپاگوس را کشف کنند. علاوه بر نقش‌های مبارزه‌ای، پال‌ها می‌توانند در کارهایی مانند آبیاری، جمع‌آوری و معدن‌کاری به بازیکنان کمک کنند، که این امر اهمیت آن‌ها را فراتر از مبارزات نشان می‌دهد.

Chillet Ignis، که توسط کاربر Reddit با نام AetherBytes طراحی شده، به عنوان یک موجود کوچک با قابلیت Kindling معرفی شده که می‌تواند به پر کردن شکافی در تنوع پال‌های موجود پرداخته و مشکلاتی را که بازیکنان در فضاهای کوچک با آن روبرو هستند، حل کند. با اضافه شدن این موجود به بازی، Palworld قادر خواهد بود تا تنوع بیشتری در میان پال‌های نوع اژدها/آتش ارائه دهد، که این امکان پیش از پایان بازی به ندرت دیده می‌شود.

پتیشن ایجاد شده توسط AetherBytes، پس از استقبال گرم جامعه Palworld از این ایده صورت گرفته است. Grillet، که به عنوان نسخه دوم Chillet، یک پال محبوب نوع یخ/اژدها، پیشنهاد شده، می‌تواند به عنوان یک موجود متوسط با قابلیت Kindling به بازی اضافه شود و بازیکنان را در مراحل اولیه پیشرفت کمک کند.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا