گیمینگ

کشف اثری نادر از تاریخچه برند PlayStation در یک حراجی

در یک رویداد جالب و کم‌نظیر، یک قطعه تاریخی کوچک اما به یادماندنی از برند PlayStation در قالب یک کلاه ایمنی کار در یک حراجی خانگی به دست آمده است. این کلاه که به نظر می‌رسد ارتباطی با حضور سونی و PlayStation در یک مکان بسیار شناخته شده در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا دارد، برای طرفداران دیرین PlayStation و ساکنان منطقه خلیج بسیار جذاب است.

با تاریخی که به دهه ۹۰ میلادی بازمی‌گردد، یافتن اقلام تبلیغاتی و کالاهای قدیمی مرتبط با PlayStation در بازارهای کک و مک، حراج‌های خانگی و لیست‌های حراجی آنلاین غیرمعمول نیست. این نوع از اقلام اگرچه اغلب ارزش مادی زیادی ندارند، اما می‌توانند به دلیل توزیع محدود و اختصاصی برای کارمندان سونی و PlayStation در مناسبت‌های خاص، نادر باشند.

آخرین کشف مربوط به یک کلاه ایمنی کار با برند PlayStation است که توسط کاربر Reddit با نام Meander86 در یک حراجی خانگی خریداری شده و تصاویر آن در انجمن PlayStation در Reddit به اشتراک گذاشته شده است. این کلاه ایمنی، که با لوگوی کلاسیک PlayStation مزین شده، نمادی از لوگوی اصلی PlayStation در سال ۱۹۹۴ است و با همان رنگ‌بندی و طراحی دوران PS1 و PS2 به کار رفته است. در داخل کلاه، یادداشتی قرار داشت که آن را متعلق به یک مهندس الکترونیک که بر روی فروشگاه PlayStation در مرکز خرید Metreon در سان فرانسیسکو کار می‌کرد، معرفی می‌کرد.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا