گیمینگ

شروع پیش‌فروش بازی “پرنسس پیچ: شوتایم!” با ارائه دموی رایگان

بازی جدید نینتندو، “پرنسس پیچ: شوتایم!” که قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود، از امروز پیش‌فروش خود را آغاز کرده است. دموی رایگان این بازی نیز در فروشگاه نینتندو ای‌شاپ در دسترس قرار گرفته است.

نینتندو روز چهارشنبه تریلر جامعی از بازی جدید خود با عنوان “پرنسس پیچ: شوتایم!” را منتشر کرد. در این ویدئوی معرفی، خبر از آغاز پیش‌فروش بازی و همچنین در دسترس بودن نسخه دموی رایگان آن برای دانلود در فروشگاه نینتندو ای‌شاپ داده شده است.

این بازی قرار است در تاریخ ۲۲ مارس برای کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه شود. همزمان با انتشار بازی، یک مجموعه جوی‌کان کنترلر نینتندو سوییچ به رنگ صورتی پاستلی نیز در برخی از خرده فروشی‌ها و در فروشگاه آنلاین My Nintendo Store به فروش خواهد رسید.

در توضیحات منتشر شده از سوی نینتندو درباره بازی آمده است: “شخصیت شرور گریپ و گروه ترش او کنترل تئاتر اسپارکل را به دست گرفته‌اند و حالا وظیفه نجات این نمایش و روز به عهده پیچ و استلا، نگهبان تئاتر است. پرنسس پیچ می‌تواند تبدیل شود و از توانایی‌های شگفت‌انگیز و جادویی برای مقابله با گروه ترش استفاده کند.”

این اولین بار نیست که نینتندو بازی‌ای با محوریت پرنسس پیچ منتشر می‌کند؛ پیش‌تر بازی “سوپر پرنسس پیچ” برای کنسول نینتندو DS در سال ۲۰۰۵ در ژاپن و در سال ۲۰۰۶ در غرب منتشر شده بود.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا