گیمینگ

«شاهزاده ایران: تاج گمشده»؛ برنامه‌ریزی نوآورانه پس از انتشار

بازی «شاهزاده ایران: تاج گمشده»، عنوان اکشن پلتفرمر ۲ بعدی جدید از یوبی‌سافت، برنامه‌ای پس از انتشار برای افزودن ویژگی‌ها و دی‌ال‌سی داستانی جدید دریافت کرده است. این بازی که با الهام از سبک مترویدوانیا و برگرفته از میراث کلاسیک فرانچایز «شاهزاده ایران» ساخته شده، مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است، به خصوص به دلیل گیم‌پلی روان، چالش‌های پلتفرمینگ سخت و مبارزات ۲ بعدی دلچسب.

پس از انتشار موفقیت‌آمیز این بازی در ژانویه، که بلافاصله به یکی از مدعیان بازی سال ۲۰۲۴ تبدیل شد، یوبی‌سافت برنامه‌ریزی خود برای افزودن محتوای پس از انتشار را اعلام کرد. این برنامه‌ریزی شامل افزودن حالت‌های جدید بازی مانند اسپیدران (مسابقه سرعت) و راش باس (مبارزه پشت سر هم با باس‌ها)، به علاوه چالش‌های جدید و تجهیزات اضافه برای شخصیت اصلی، سارگون، می‌شود.

برنامه پیش‌رو شامل بروزرسانی‌های مختلفی است که از انتهای مارس با افزودن حالت‌های اسپیدران و مرگ دائم آغاز می‌شود و در بهار با اضافه شدن حالت راش باس و تجهیزات جدید برای سارگون ادامه می‌یابد. در تابستان، بازیکنان می‌توانند منتظر بروزرسانی «آزمایش‌های الهی» باشند که چالش‌های جدیدی را در مبارزه، معما و پلتفرمینگ ارائه می‌دهد.

بی‌شک، نکته اصلی برنامه، دی‌ال‌سی داستانی جدیدی است که قرار است در اواخر سال منتشر شود و بیشتر به گسترش داستان «تاج گمشده» می‌پردازد. جزئیات بیشتری در این باره فاش نشده است، اما انتظار می‌رود این بخش داستانی جدید، مناطق نوینی از کوه قاف یا حتی مکان‌های کاملاً جدیدی را معرفی کند.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا