گیمینگ

حضور ناگهانی در Xbox Game Pass: اضافه شدن بازی Dead Island 2

در اتفاقی غیرمنتظره، بازی Dead Island 2 به فهرست بازی‌های قابل دسترسی برای اعضای اشتراک Xbox Game Pass اضافه شده است، بدون اینکه از قبل هیچ اعلانی از سوی مایکروسافت یا ناشر بازی، Deep Silver، صورت گرفته باشد. این بازی که توسط استودیو Dambuster Studios توسعه یافته، در آوریل 2023 برای PC و کنسول‌های نسل قبل و نسل فعلی منتشر شد و با استقبال خوب منتقدین مواجه گردید. Dead Island 2 توانست در سه روز اول انتشار خود بیش از یک میلیون نسخه بفروشد و تا ماه مه به فروش دو میلیون نسخه دست یافت.

اضافه شدن این بازی به Xbox Game Pass، فرصتی را برای علاقمندان فراهم می‌کند تا یکی از بهترین بازی‌های زامبی مخصوص همکاری (کوآپ) موجود در بازار را تجربه کنند. این بازی، که در 22 فوریه به طور غافلگیرکننده به سرویس اضافه شده، فعلا تنها از طریق Xbox Game Pass قابل دسترس است و نه PC Game Pass.

علاوه بر Dead Island 2، Xbox Game Pass در همین روز بازی‌های Inkulinati و Bluey: The Videogame را نیز به کاتالوگ در حال تغییر خود اضافه کرده است. Inkulinati، که از 31 ژانویه به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس بود، نسخه نهایی 1.0 خود را در 22 فوریه منتشر کرد. این بازی استراتژیک منحصر به فرد که از نسخه‌های دستنویس قرون وسطایی الهام گرفته، پیچیده‌تر و سخت‌تر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می‌رسد. Bluey: The Videogame، که اصالتا در نوامبر 2023 بر روی چندین پلتفرم منتشر شده، دومین اقتباس بازی ویدئویی از کارتون محبوب کودکان است و یک بازی ماسه‌بازی است که داستان جدیدی را ارائه می‌دهد و شامل صداپیشگان برنامه تلویزیونی است.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا