گیمینگ

جزئیات جدید از بازی Rise of the Ronin؛ امکان بازی چهار نفره آنلاین

Rise of the Ronin، بازی جدید تیم نینجا، جزئیاتی از قابلیت‌های بازی مانند سازنده کاراکتر و حالت همکاری آنلاین چهار نفره را فاش کرد.

تیم نینجا، توسعه‌دهنده‌ی بازی Rise of the Ronin، اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی که قرار است در تاریخ ۲۲ مارچ ۲۰۲۴ میلادی، انحصارا برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شود، منتشر کرده است. این بازی در دوران پرتلاطم بکوماتسو در اواخر قرن نوزدهم ژاپن جریان دارد و بازیکنان را در میانه‌ی درگیری‌های بین شوگونات توکوگاوا و گروه‌های مخالف شوگون قرار می‌دهد. بازیکنان در این دنیای باز، امکان سفر به مکان‌های تاریخی چون یوکوهاما، کیوتو، و اِدو را خواهند داشت و می‌توانند تصمیماتی بگیرند که سرنوشت اتحادها و نتایج را شکل می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی اعلام شده، پشتیبانی از حالت همکاری آنلاین تا چهار بازیکن در مأموریت‌های داستان اصلی است. همچنین، در ویدئوی پشت صحنه‌ای که منتشر شده، قابلیت ساخت کاراکتر نیز نمایش داده شده که امکان ایجاد یک جنگجوی منحصر به فرد برای گشت و گذار در دنیای باز ژاپن فئودالی را به بازیکنان می‌دهد. لازم به ذکر است که برای دسترسی به ویژگی همکاری آنلاین، عضویت در پلی‌استیشن پلاس ضروری است.

فومیهیکو یاسودا، تهیه‌کننده و کارگردان بازی، تأکید کرده است که “عملکرد همچنان در قلب Rise of the Ronin است”. او اشاره کرده که یکی از چالش‌های اصلی تیم توسعه، ادغام بی‌نقص حملات دوربرد با نبردهای تن به تن بوده است. با این حال، تأکید شده که این مهم با موفقیت به انجام رسیده است. بازی همچنین به بازیکنان امکان می‌دهد بین شخصیت‌ها با توانایی‌ها و سبک‌های بازی منحصر به فرد جابجا شوند و همراهان هوش مصنوعی با سطوح پیوند نیز به عمق بخشیدن به تعاملات کاراکتر و گیم‌پلی کمک می‌کنند.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا