گیمینگ

به‌روزرسانی جدید “دستنی ۲: به سوی نور” برای طرفداران

بانجی جزئیات جدیدی را در مورد به‌روزرسانی پیش‌رو “به سوی نور” برای بازی Destiny 2 افشا کرده و همزمان تاریخ انتشار و رویداد زنده‌ای را به این مناسبت اعلام کرد. این به‌روزرسانی جدید، قرار است در ماه‌های آوریل و می محتوای رایگانی را به بازی اضافه کند و در نهایت، پلتفرم را برای راه‌اندازی ابدیت نهایی “شکل نهایی” در ماه ژوئن آماده سازد.

قبل از ۹ آوریل، طرفداران می‌توانند با تماشای سه پخش زنده، جزئیات جدیدی از “به سوی نور” Destiny 2 را کشف کنند، و با تماشای آن‌ها برای حداقل ۳۰ دقیقه، افتخارات Twitch را دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی عمده محیط بازی و بهبودهای کیفیت طراحی شده است.

“Bungie” در آخرین پست وبلاگ هفتگی خود جزئیات جدیدی در مورد “به سوی نور” Destiny 2 فاش کرد و تأیید کرد که این محتوا همراه با یک به‌روزرسانی عمده و بهبودهای کیفیت زندگی راه‌اندازی خواهد شد. “به سوی نور” به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان طراحی شده است که در طول ماه‌های آوریل و می، چیزهای جدیدی برای انجام دادن ارائه می‌دهد تا بازیکنان را پیش از انتشار ابدیت “شکل نهایی” در ماه ژوئن آماده کند.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا