گیمینگ

بازی مبارزه‌ای “لیگ افسانه‌ها” با نام جدید “۲XKO” و برنامه‌های انتشار معرفی شد

بازی مبارزه‌ای آینده “لیگ افسانه‌ها” با نام جدید خود “۲XKO” معرفی شده و توسعه‌دهندگان نگاهی کوتاه به گیم‌پلی و برنامه‌های احتمالی انتشار آن ارائه دادند.

هواداران “لیگ افسانه‌ها” خوشحال باشند، زیرا انتظار می‌رود بازی مبارزه‌ای، اکنون با نام “۲XKO”، در سال ۲۰۲۵ پس از تست‌های بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. با قهرمانان محبوب خود مانند داریوس و یاسوو در بازی مبارزه‌ای تیمی ۲ در برابر ۲ بازی کنید و توانایی‌ها و حرکات آنها را تکرار کنید.

برای آزمایش‌های بازی در خانه، می‌توانید در وب‌سایت رسمی “۲XKO” ثبت‌نام کنید تا قبل از انتشار رسمی بازی، نگاهی به آن بیندازید. این بازی مبارزه‌ای “لیگ افسانه‌ها” که اولین بار در سال ۲۰۱۹ به عنوان پروژه L معرفی شد، به عنوان راهی برای گسترش IP به ژانرها و رسانه‌های مختلف در کنار “اسطوره‌های رونترا” و سریال انیمیشن “آرکین” معرفی شد. در میان پروژه‌های در حال توسعه در رایوت گیمز، پروژه L تولیدی نسبتاً پرچالشی داشته است.

توم کنون، تهیه‌کننده اجرایی رایوت گیمز، جزئیاتی در مورد بازی آینده مبارزه‌ای را فاش کرد. او اعلام کرد که “۲XKO” شاهد تعدادی آزمایش‌های مختلف بازی خواهد بود تا بازخوردهای بیشتری را در سال ۲۰۲۴ فراهم کند. آزمایش‌های دستی برای طرفداران فراهم خواهد شد، شروع با EVO ژاپن ۲۰۲۴ در آوریل، و همچنین در رویدادهای کوچک‌تر FGC در دسترس خواهد بود. کنون همچنین قول داد که آزمایش‌های بازی در خانه قبل از پایان سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد، به همراه یک پنجره انتشار پیش‌بینی‌شده برای سال ۲۰۲۵، با هدف انتشار در PC، PS5، و Xbox Series X/S.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا