گیمینگ

بازپرداخت Suicide Squad: Kill the Justice League توسط پلی‌استیشن

پلی‌استیشن به دلیل مشکلات فنی گزارش شده توسط بازیکنان، اقدام به بازپرداخت خرید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League کرده است.

پس از انتشاری پر از مشکلات فنی، پلی‌استیشن به برخی از خریداران بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که با مشکلات عمده‌ای مواجه شده‌اند، بازپرداخت انجام داده است. این اقدام بیش از یک ماه پس از عرضه بازی صورت گرفته است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، که ادامه‌ای بر سری بازی‌های Batman: Arkham محسوب می‌شود، در شهر متروپولیس روایت می‌شود و در آن تیمی متشکل از هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک، تلاش می‌کنند تا شهر را از تهدید برینیاک و افراد تحت کنترل او نجات دهند. اما بازی با مشکلات فنی متعددی مواجه بود و نتوانست انتظارات فروش را برآورده کند.

برخی از کاربران پلی‌استیشن پس از روبرو شدن با ایرادات فنی جدی در بازی، با مراجعه به خدمات مشتری پلی‌استیشن و شرح دادن مشکلات مواجهه شده، موفق به دریافت بازپرداخت شده‌اند. البته، تصمیم‌گیری برای بازپرداخت به صورت مورد به مورد انجام می‌گیرد.

این در حالی است که توسعه‌دهندگان، به دلیل مشکلات فنی گزارش شده، بروزرسانی فصل اول بازی را که قرار بود شخصیت جوکر را به عنوان کاراکتر قابل بازی اضافه کند، از 8 مارس به 28 مارس موکول کرده‌اند تا بتوانند مسائل مربوط به ثبات و ایرادات چندنفره را برطرف سازند.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا