گیمینگ

متخصص قرون وسطی از ناگفته‌های بازی Skyrim می‌گوید

متخصص قرون وسطی کوین هیکس که تا سال 2024 هرگز نام بازی Skyrim را نشنیده بود اظهار کرد که اگر یک ضربه را به زانو وارد کنید با جزئیات نمایشی بسیار خوبی مواجه خواهید بود که این موضوع نظر مستقیم متخصص را به خود جلب نموده است.

کوین هیکس در کانال یوتیوب خود که thehistorysquad نام داشته اظهار کرد: زمانی که به قرون وسطی برمیگردم با رویدادهای جدیدی مواجه می‌شوم که هرگز در گذشته با انها روبه‌رو نشده بودم. این موضوع جذابیت‌های این سبک از بازی‌ها را دو چندان میکند.

در ادامه صحبت‌های وی به این موضوع اشاره شد که: من قبلا مانند شما یک ماجراجو در بازی‌ها بودم. زمانی که یک تیر را به سمت زانوی شخصی در بازی اسکایریم پرتاب کردم شاهد جزئیات بسیار خوبی بودم که این موضوع مکانیک قدرتمند بکارگیری شده در بازی را برایم نمایان کرد.

هیکس خوشبختانه درسال جاری به لطف پسرش راه‌های بیشتری از بازی The Elder Scrolls را یاد گرفته است. وی اعلام کرد که در زمان‌های قدیم اگر کمانی به زانو برخورد می‌کرد آیا شخص مقابل کشته می‌شد؟ خیر درچنین شرایطی ما شاهد زخمی شدن وی هستیم که این موضوع در بازی The Elder Scrolls به خوبی پیاده‌سازی شده بود. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا