گیمینگ

فیل اسپنسر: Xbox از رقابت کنسولی خارج نخواهند شد

Phil Spencer که در مجموعه مایکروسافت نقش رئیس بخش گیمینگ را برعهده داشته است اخیرا به تیم خود اعلام کرده که ایکس باکس درخصوص ساخت کنسول ها برای رقابت با رقیبان ادامه خواهد داد و از این مسیر خارج نخواهند شد.

شایعات و گزارش های بسیاری درخصوص تبدیل شدن مایکروسافت که مادر ایکس باکس بوده مطرح شده بود که آنها درحال پیش روی به سمت یک ناشر برای کنسول های مختلف خواهند بود. در رویداد تجاری اخیر گزارش های مختلفی درخصوص این موضوع منتشر شده بود که شایعات نشان میدهد اصلی ترین بازی های ایکس باکس که Halo ،Gears of War ،Starfield ،Indiana Jones و Hi-Fi Rush هستند قرار است برای کنسول پلی استیشن 5 و حتی نینتندو سوییچ عرضه شود.

دیگر گزارش های منتشر شده نشان میدهد که ایکس باکس مسیر شرکت رقیب یعنی سگا را درپیش گرفته و تصمیم دارد از تجارت کنسول ها خارج شود. فیل اسپینسر اخیرا در شبکه ایکس یا همان توییتر سابق توییتی را به اشتراک گذاشته است که نشان میدهد آنها برنامه ای برای خارج شدن از رقابت کنسولی نداشته اند. وی همچنین اعلام نمود که درحال بررسی شایعات مختلف نظیر عرضه Halo ،Gears of War ،Starfield ،Indiana Jones و Hi-Fi Rush برای پلی استیشن 5 بوده است که واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا