ورزش

حذف عجیب ناهید کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا

(آوازه) :

تسنیم: قهرمان جهان و آسیا تکواندو ایران در نخستین مبارزه خود در مسابقات قهرمانی آسیا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

 بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا، از امروز (پنجشنبه – 27 اردیبهشت ماه) در شهر دانانگ کشور ویتنام آغاز شد و سه نماینده کشورمان به رقابت با حریفان خود پرداختند.

نتیجه عجیب رقابت‌های امروز حذف ناهید کیانی قهرمان دوره گذشته آسیا در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های وزن 53- کیلوگرم بود. کیانی که سید یک جدول 14 نفره این وزن بود، پس از استراحت در دور نخست به مصاف جونگ نماینده تایلند و در دور راند متوالی و با نتایج 3 بر یک و 2 بر یک مغلوب حریف خود شد تا قهرمان جهان و المپین تکواندو ایران وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشد.

در وزن 46- کیلوگرم بانوان، سعیده نصیری در نخستین مبارزه خود در دو راند متوالی و با نتایج 16 بر 3 و 12 بر صفر از سد نماینده مغولستان گذشت. نصیری در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف روکا اوکاموتو از ژاپن خواهد رفت.

متین رضایی نیز در وزن 63- کیلوگرم در نخستین مبارزه با نتیجه 2 بر صفر مقابل ساروکا از ژاپن پیروز شد تا حریف ذکریا قالی از عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی شود.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا