جهان

معاون وزیر خارجه انگلیس: ما در کنار شرکای خود، آماده‌ایم در مقابل ایران از همه گزینه‌های موجود از جمله آغاز به‌کارگیری مکانیسم ماشه و پایان دادن به برجام در صورت لزوم، استفاده کنیم

(آوازه) :

ایرنا: معاون وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد که این کشور به همراه شرکای خود آماده است تا در صورت نیاز به این توافق پایان دهد.

 

اندرو میچل این ادعا را در پاسخ به پرسش آنتونی هیگین بوتهام نماینده مجلس عوام در منطقه برنلی مطرح کرد که مدعی شد: ایران برخلاف برجام به فعالیت خود ادامه می دهد و برنامه هسته‌ای این کشور بسیار فراتر از میزان مورد نیاز برای فرآیندهای صرفاً صلح آمیز است.

 

وی با تکرار ادعاهایی درباره ترور خبرنگاران ساکن انگلیس توسط ایران و سیاه‌نمایی درباره تحرکات ایران در منطقه غرب آسیا پرسید: آیا از نظر دولت لندن، برجام همچنان یک توافق مناسب است؟

 

معاون وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد: ما در کنار شرکای بین‌المللی خود، آماده‌ایم تا از همه گزینه‌های موجود برای مقابله با مشکلاتی که اشاره شد، از جمله آغاز به‌کارگیری مکانیسم ماشه و پایان دادن به برجام در صورت لزوم، استفاده کنیم.

 

وی همچنین مدعی شد: حمایت ایران از گروه‌های ممنوعه در غزه، مانند حماس و جهاد اسلامی فلسطین، تلاش‌های ما برای آتش‌بس پایدار در غزه را به خطر انداخته است.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا