ورزش

فدراسیون فوتبال: افشاریان و مهدی از سمت‌های خود استعفا کردند/ تاج موافقت کرد

(آوازه) :

مهر: مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: افشاریان و مهدی با توجه به اتفاقات رخ داده از سمت های خود استعفا دادند که با موافقت همراه شد.

امیرمهدی علوی در خصوص استعفای خداداد افشاریان و سهیل مهدی از دو سمت ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال و مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به مسائل رخ داده خداداد افشاریان و سهیل مهدی از سمت‌های خود در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ استعفا کردند که با موافقت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ همراه شد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اکنون مهدی تاج در خارج از کشور حضور دارد اما با استعفای رئیس کمیته داوران موافقت کرده است، گفت: تاج با اعضای فدراسیون و هیأت رئیسه در ارتباط مداوم است و با توجه به اتفاقات رخ داده با این استعفا موافقت کرد و دانیال مرادی به طور موقت عهده دار مسئولیت امور مرتبط کمیته داوران تا تعیین سرپرست برای این کمیته شد. همچنین حیدر بهاروند هم محمدرضا کشوری فرد، عهده دار وظایف کمیته مسابقات سازمان لیگ شد.

علوی در رابطه با اینکه این دو فرد برکنار شده‌اند یا استعفا داده‌اند، تصریح کرد: هر دو نفر از سمت‌های خود استعفا کردند که با موافقت مهدی تاج همراه شد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا