اقتصادی

قفل گیرا بهترین برند ایرانی

(آوازه) :

قفل گیرا از بهترین برند‌های تولید‌ کننده قفل در ایران است که محصولات آن شامل قفل کتابی، قفل آویز، قفل وسایل نقلیه، قفل موتور سیکلت و… می‌باشد که از کیفیت و استحکام بالا، ضدسرقت و ضد اسید و ساختاری مدرن برخوردار هستند. قفل گیرا در انواع مختلف در بازار داخلی به صورت حضوری و آنلاین عرضه می‌شود اما برای خرید راحت‌تر آن توانید محصولات موردنظر را از سایت فروش آن به صورت آنلاین تهیه کنید.

بهترین برند قفل کتابی و آویز ایرانی

قفل ایرانی امروزه با توجه به قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. اما قفلی که برای منازل، مغازه‌ها و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا امکان سرقت آن به آسانی صورت نگیرد. از این رو برند گیرا با سابقه طولانی در عرصه تولید انواع قفل‌های ضد سرقت و ضد اسید، توجه بالایی به ایمنی قفل‌ها کرده است و محصولاتی ایمن با کیفیت عالی را به تولید رسانده است.

برند قفل گیرا، در کنار اهمیت به مقاومت بدنه و مغزی انواع قفل‌های تولیدی، تنوع بالایی از مدل این محصولات را ارائه کرده است که انتخاب و استفاده راحت از آن‌ها در هر شرایطی امکان‌پذیر باشد.

مشخصات قفل گیرا

قفل گیرا با استفاده از متریال درجه یک فولاد، برنج و استیل، قفل‌هایی با مغزی ضد سرقت و ضد اسید به تولید رسانده است که در برابر برش، ضربه و انواع روش‌های مختلف سرقت، مقاومت بسیار بالایی را دارا هستند.

استفاده از تکنولوژی جدید و مدرن برای ساخت قفل‌های گیرا، مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. بیشترین مدل قفل‌های گیرا دارای مغزی برنجی کامپیوتری هستند و از روکش ضد اسید نیز برخوردار می‌باشند. این دو عامل مهمترین دلیل مقاومت بالای قفل‌های گیرا است.

انواع قفل های برند گیرا

برند قفل گیرا، قفل‌های ساده و حرفه‌ای خود را در تنوع طرح و ساختار به تولید رسانده است. محصولات این برند براساس نوع ساختاری که دارند از کلید‌های سه پر، چهار پر و کامپیوتری استفاده می‌کنند که دارای مغزی اختصاصی هستند. مدرن‌ترین محصولات قفل گیرا در نوع ضد سرقت به تولید رسیده‌اند که به عنوان قفل روکش دار نیز عرضه می‌شوند.

قفل کتابی گیرا

این نوع از قفل‌ها، یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های قفلی می‌باشد و دارای شکل مستطیلی است و زبانه میله‌ای آن صاف بوده و در قسمت داخلی بدنه قفل قرار گرفته است. این محصول از وزن بالایی نسبت به سایز قفل‌ها برخوردار است. دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد که از نظر ایمنی، جنس بدنه و مغزی، دارای تفاوت هستند.

بهترین و مدرن‌ترین نوع این محصولات، از روکش ضد برش و ضد اسید برخوردار هستند و مغزی آن‌ها برنجی می‌باشد و با عنوان قفل کتابی ضد سرقت عرضه می‌شوند. سایز‌های مختلفی از این محصول ارائه شده که امکان استفاده برای قفل کردن درب منزل، مغازه، گاراژ و… را دارا هستند.

قفل کتابی گیرا

انواع قفل کتابی گیرا

برای خرید قفل کتابی بهتر است با انواع مدل آن‌ها آشنا شوید و سپس اقدام به خرید کنید. قفل‌های کتابی گیرا در انواع زیر به تولید رسیده‌اند که از لحاظ ساختار و مدل مغزی، نوع کلید، جنس بدنه، نوع روکش و سختی و… دارای تفاوت هستند.

  • قفل کتابی برنجی
  • قفل کتابی فولادی
  • قفل کتابی ضد سرقت و ضد اسید
  • قفل کتابی دو شیار
  • قفل کتابی آپارتمانی
  • قفل کتابی رمزدار
  • قفل کتابی سوپر
  • قفل کتابی چهارپر
  • قفل کتابی کامپیوتری
  • قفل کتابی سوپر

قفل آویز گیرا

قفل آویز دارای یک بدنه مربعی و یک میله منحنی آویزی می‌باشد که در رنگبندی طلایی و استیل توسط قفل گیرا به تولید می‌رسد. این نوع قفل‌ها جزو دومین قفل‌های پرکاربرد در جهان به شمار می‌رود. برند گیرا در تولید این محصولات از متریال آلومینیوم، فولاد و برنج استفاده کرده است که نوع برنجی آن، بالاترین ایمنی را در برابر سرقت، ضربه و اسید دارد.

این محصول نیز از سایز‌های مختلفی برخوردار است که برای قفل کردن انواع درب، صندوقچه و…. استفاده می‌گردد. قفل آویز ضد سرقت ضد اسید، از مدرن‌ترین و ایمن‌ترین مدل‌های این محصول می‌باشد که قیمت فروش بالایی را نیز دارا است. استفاده از روکش برای مدل‌های مختلف این محصول برای افزایش مقاومت آن، توسط برند گیرا انجام شده است.

قفل ضد سرقت گیرا

انواع قفل آویز گیرا

قفل آویز گیرا، با توجه به تنوع متریالی و ساختاری که دارد، در انواع مختلف طراحی و تولید شده است که تمامی آن‌ها دارای روکش ضد اسید می‌باشند:

  • قفل آویز دسته بلند
  • قفل آویز ضد سرقت
  • قفل آویز سوپر
  • قفل آویز رمزدار
  • قفل آویز تخت

قفل روکشدار گیرا

این محصولات در نوع کتابی و آویز به تولید رسیده‌اند که دارای روکش اضافی برای ایمنی بالا می‌باشند و به عنوان قفل ضد سرقت و ضد اسید به تولید می‌رسند. مغزی این قفل‌ها برنجی است و جزء محکم‌ترین قفل گیرا هستند و با سختی کاری بالا به تولید رسیده‌اند.

قفل وسیله نقلیه گیرا (قفل موتورسیکلت؛ دوچرفه و خودرو)

برند گیرا برای قفل کردن انواع وسایل نقلیه نیز، قفل‌های کاربردی را طراحی و به تولید رسانده است که مانند سایز قفل‌ها، از نظر ایمنی و مدل دسته‌بندی شده‌اند. این محصولات از بدنه فولادی یا برنج ساخته شده‌اند و امکان حرکت وسیله نقلیه مانند خودرو را به وجود نمی‌آورد. قفل‌های وسیله نقلیه گیرا به قرار زیر می‌باشند:

قفل فرمان گیرا

این محصول فقط برای ثابت کردن فرمان خودرو به تولید رسیده است که دارای مغزی قفل ایمن می‌باشد.

قفل پدال گیرا

این قفل، پدال‌های خودرو را قفل می‌کند و با داشتن بدنه‌ای فلزی و محکم، امکان برش و سرقت آن ممکن نیست. مغزی این قفل نیز در نوع ضد سرقت با ایمنی بالا به طراحی رسیده است.

قفل موتور سیکلت گیرا

در تولید این مدل از قفل، از سیم بکسل به همراه روکش مناسب استفاده شده است که و از مغزی ایمنی برخوردار است. این محصول برای قفل کردن چرخ‌های موتور به طراحی رسیده است که امکان حرکت موتور را صفر می‌کند.

قفل دوچرخه گیرا

این قفل نیز مانند قفل موتور سیکلت، برای اتصال بدنه دوچرخه به یک جای ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدنه این محصول از سیم بکسل به تولید رسیده است که دارای روکش مناسب می‌باشد و طولی بیش از یک متر دارد.

مزایای خرید قفل گیرا

برند گیرا جزء محبوب‌ترین برند‌های تولید‌کننده قفل در ایران می‌باشد که بیش از دو دهه در این صنعت فعالیت دارد. بسیاری از خریداران برای انتخاب قفل ایرانی برند گیرا را انتخاب می‌کنند چون با خرید محصولات این برند، از مزایای بسیار عالی آن بهره‌مند می‌باشند.

قفل گیرا برای هر بودجه‌ای، یک قفل مناسب ارائه می‌دهد.

با مناسب‌ترین قیمت، می‌توان بهترین و ایمن‌ترین قفل ایرانی را تهیه کرد.

هم ردیف با کیفیت و ساختار قفل‌های ضد سرقت ایتالیایی می‌باشد.

نسبت به قفل‌های خارجی خوب، قیمت بسیار پایینی دارد ولی از لحاظ کیفیت، هم سطح می‌باشد.

از تنوع بالایی برخوردار است که امکان انتخاب را برای خریداران به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد.

قیمت قفل گیرا

قفل گیرا با توجه به تنوع محصولاتی که دارد، قیمت فروش متغیری را برای هر یک از آن‌ها در نظر گرفته است. قیمت فروش قفل‌های گیرا براساس طرح و مدل، جنس بدنه، نوع مغزی و ایمنی آن تعیین شده است که قفل‌های روکش دار ضد سرقت و ضد اسید این برند، بالاترین قیمت خرید را دارا هستند.

خرید آنلاین از سایت قفل گیرا

خرید قفل گیرا به صورت آنلاین، می‌تواند بهترین تجربه را برای خریداران این محصول به وجود بیاورد. چون فروشگاه اینترنتی قفل گیرا با عرضه محصولات متنوع این برند، ضمانت اصالت کالا را ارائه می‌دهد و اطمینان خریداران را از اصالت محصول جلب می‌کند. همچنین در خرید آنلاین می‌توانید مدل‌های مدرن و متنوع این محصول را در سایت اصلی فروش مشاهده کنید و انتخاب راحت و مناسبی را داشته باشید.

از این رو توصیه می‌شود برای خرید آنلاین انواع قفل گیرا، به فروشگاه اینترنتی قفل گیرا به آدرس مراجعه کنید و در هر نقطه‌ای از کشور که هستید با اطمینان ثبت سفارش کرده و محصول موردنظر را به صورت پستی درب منزل یا محل کار دریافت کنید.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا