ورزش

جنجال بزرگ در عربستان؛ رونالدو باید تونل بزند

(آوازه) :

ورزش سه: الهلال توانست شب گذشته قهرمانی خود در لیگ حرفه‌ای عربستان را قطعی کند و حالا روز جمعه در دیداری فوق العاده حساس در استادیوم الاول پارک شهر ریاض، به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی النصر می‌رود.

 

آبی پوشان برای اینکه فصل را بدون شکست به پایان برسانند، سه بازی دیگر را پیش روی خود می‌بینند که مهمترین آن، دیدار برابر همشهری و دشمن قدیمی، یعنی النصر است. تیمی که تلاش می‌کند مانع از قهرمانی بدون شکست الهلال شود.

 

اما موضوع مهم درخصوص این مسابقه، اجرای تونل افتخار از سوی النصری‌هاست. دربی ریاض، نخستین بازی الهلال پس از قطعی شدن کسب عنوان قهرمانی است و واکنش یاران رونالدو به این موضوع در روز بازی، سوژه داغ این روز‌های فوتبال عربستان است.

 

فهد الحریفی، بازیکن سابق تیم ملی عربستان و باشگاه النصر در این خصوص گفت: به نظر من برگزاری تونل افتخاری توسط بازیکنان النصر به مناسبت قهرمانی رقیب سنتی (الهلال) آنطور که بعضی‌ها می‌گویند شرم آور نیست.

 

الحریفی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: برای النصر شرم آور نیست که مراسم تونل افتخار را برای الهلال برگزار کند، همان‌طور که الهلال قبلا در سال ۱۹۸۹ این کار را به پاس قهرمانی النصر در لیگ انجام داده بود.

 

وی افزود: این یک اتفاق مهم در دوره جدید و البته متفاوت با قبل است. به هر حال هم امیدوارم و هم انتظار دارم که برگزاری تونل افتخار توسط بازیکنان النصر اتفاق بیفتد.

 

فهد بن نافل، رئیس هیئت مدیره شرکت باشگاه الهلال در پاسخ به سوال شبکه پخش کننده لیگ حرفه‌ای عربستان درباره احتمال برگزاری تونل افتخار توسط النصر در دربی روز جمعه گفت: این موضوعی است که مربوط به النصر است.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا