خواندنی ها

آخرین وضعیت سیلاب در مشهد/ آمار جانباختگان اعلام شد

(آوازه) :

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: شمار جانباختگان سیل دیروز، چهارشنبه در این استان به هفت نفر افزایش یافته است.

سیدرضا عباسی نیشابوری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد پنج نفر مربوط به مشهد و ۲ نفر نیز از روستاهای فریمان هستند.

وی گفت: تلاش برای امدادرسانی و مشخص شدن وضعیت مفقودان همچنان ادامه دارد.

فرماندار مشهد نیز اظهار داشت: علاوه بر پنج فوتی سیل دیروز در مشهد یک نفر نیز در روستای “سرغایه” مشهد نیز مفقود است.

محسن داوری افزود: ۱۵۰ خانواده سیل زده در مشهد اسکان یافته اند و حدود ۳۰۰ نفر نیز به صورت انفرادی در مناطق شهری و روستایی به ویژه در روستای سلطان آباد بخش احمدآباد اسکان داده شده اند.

وی، وضعیت روستاهای بخش مرکزی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: سیلاب مشکلات و خساراتی در جاده میامی و در روستای “چنارک” بخش رضویه ایجاد کرده و هم اکنون خدمت رسانی به این منطقه ادامه دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از روز سه‌شنبه سامانه بارشی پرقدرتی کنونی در استان فعال گردید، این سامانه تا اوایل هفته آینده بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

 


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا