جهان

ترامپ: بایدن باید پیش از مناظرات انتخاباتی آزمایش مواد مخدر دهد

(آوازه) :

فارس: رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ شب گذشته در جریان سخنرانی برای جمهوری‌خواهان در ضیافت شام هم‌حزبی‌های خود در «سنت پائول» در ایالت «مینه‌سوتا» گفت که رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن باید قبل از هر دو مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری که هر دو نفر توافق کردند در آن شرکت کنند، آزمایش مواد مخدر بدهد.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پست» گزارش کرد، ترامپ در مطرح کردن درخواست خود برای آزمایش مصرف مواد مخدر برای بایدن، به سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت وقتی که سخنرانی می‌کرده، نشئه و تحت تأثیر مواد مخدر بوده است.

ترامپ ادامه داد «من می‌خواهم با این آقا مناظره کنم، اما می‌دونید-می‌خواهم به هرحال درخواست آزمایش مواد مخدر هم بدهم».

رقیب جمهوری‌خواه بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ ادامه داد «نمی‌خواهم مثل سخنرانی سالانه خود به مناظره بیاید. او تحت تأثیر مواد مخدر (نشئه) بود».

بایدن به درخواست نیویورک‌پست برای اظهارنظر درباره اظهارات ترامپ پاسخ نداده است.

طبق این گزارش، باید ۸۱ ساله در سخنرانی سالانه خود با صدای بلند و رسا و سرعت تقریباً سریع صحبت می‌کرد.

این اولین بار نیست که ترامپ ۷۷ ساله، خواستار آزمایش مصرف مواد مخدر برای بایدن شده است. پیش از این در سال ۲۰۲، عملکرد بایدن در جریان مناظره نامزد‌های دموکرات را «ناجور» توصیف کرده بود و گفته بود «به شدت خواستار» آزمایش مخدر برای بایدن قبل از مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ است.

با این‌حال قبل از مناظره‌های سال ۲۰۲۰ ترامپ و بایدن، هیچکدام آزمایش مصرف مواد مخدر ندادند.

بایدن و ترامپ این هفته توافق کردند در ۲۷ ژوئن (هفتم تیر ماه) در شبکه سی ان ان و ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) در شبکه‌ای بی سی با یکدیگر مناظره کنند.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا