ورزش

مدیرعامل سپاهان: خودم را صد درصد وقف مأموریتی که پذیرفته‌ام، می‌کنم

(آوازه) :

فارس: مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: خودم را صددرصد وقف مأموریتی که پذیرفته‌ام، می‌کنم.

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این آیین ضمن ابراز خرسندی از حضورش در باشگاه بزرگ سپاهان اظهار کرد: هر نتیجه خوبی که در این باشگاه اتفاق بیفتد شادی و نشاط مردم را به همراه دارد و این برایم از همه چیز ارزشمندتر است.

وی با بیان اینکه توجه به نشاط اجتماعی را در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در دستور کار قرار خواهیم داد، اضافه کرد: در نگاه تحولی ما درصدد هستیم که حال مجموعه خود را به سمت بهترین حال ببریم. به دنبال ایجاد حال خوب برای مردم هستیم و اگر امروز در باشگاه سپاهان هستم، دلیل آن مهم بودن حال خوب مردم است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در ۲ قطب تولید و نشاط اجتماعی به دنبال حال خوب مردم است، افزود: زمانی که تیم فوتبال سپاهان از آنِ سیمان سپاهان بود پدرم مشاور تیم و من هوادار سپاهان بودم و همواره ریز اخبار باشگاه را دنبال می‌کردم. همچنین به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای ورزش را درک می‌کنم و خوشبختانه در رشته‌ای کار کرده‌ام که قاعده و قانون در آن بسیار ارزشمند است و مطمئنم اگر قانونی رعایت نشود موفق نخواهیم بود.

آذربایجانی در ادامه با بیان اینکه چالش اصلی باشگاه‌داری در کشور بحث مدیریتی است، گفت: بنده در حوزه مدیریتی تجربه‌های مختلفی داشته‌ام و تجربه مدیریتی در شهرداری اهواز من را آب دیده کرده است و به نظر می‌رسد که می‌توان از این تجربه برای بهبود اتفاقات در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان استفاده کرد.

وی افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان چارچوب و ساختار‌های خوبی دارد و ما حرکت‌های خوب گذشته را دنبال می‌کنیم و اتفاقات خوبی را نیز رقم خواهیم زد. چرا که سپاهان باشگاه مهمی است و باید حق باشگاه را در حوزه‌های مختلف احقاق کنیم.

 آذربایجانی به تعامل و همکاری سازنده اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های همکاری برای خدمت به تیم فوتبال و سایر رشته‌ها استفاده کنیم و در این مسیر از حاشیه‌ها فاصله بگیریم و اجازه ندهیم برای ما حاشیه‌سازی کنند. به دنبال فضای آرام هستیم چرا که بر این باوریم در فضای آرام می‌توان اتفاقات خوبی را رقم زد.

 وی گفت: تمام تلاشم این است که خودم را صددرصد وقف مأموریتی که پذیرفته‌ام، بکنم و در راستای اعتلای نام بزرگ ایران، اصفهان و سپاهان قدم بردارم.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا