فرهنگ و هنر

معرفی سریال افعی تهران | سایت انتخاب

(آوازه) :

 

سریال: افعی تهران

کشور سازنده: ایران

سال انتشار:1402

imdb:6.7

تعداد قسمت ها: 10 (در حال پخش)

بازیگران: پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، بهادر مالکی، مهسا حجازی، سامان مقدم، جواد فرهانی، به آفرید غفاریان، امیر احمد قزوینی، تورج اصلانی، نیلوفر کوخانی و…

توضیحات: افعی تهران مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی سامان مقدم، درباره شخصی است که به گفته خودش نمی تواند رویداد های روزمره را نادیده بگیرد. آرمان بیانی منتقد و مدرس سینماست است که با کنجکاوی و پیگیری پرونده افعی تهران ، قاتلی که در شهر آزادانه میگردد، دنبال ساختن فیلم خود از این ماجراست.

علی رغم اینکه قبل تر مجوز ساخت برای این فیلم صادر نشده حالا پلیس در تلاش است با شروع ساخت فیلم و پخش آن بتواند قاتل را دستگیر کند. در این بین آرمان جدا از پیش بردن زندگی حرفه ای و نوشتن فیلمنامه اش باید از پسرش نگهداری کند و تلاش کند ارتباط از دست رفته را ترمیم کند.

سریال افعی تهران با رویکرد جنایی و معمایی جدا از بازی های قوی، اتفاقات موازی داستان اصلی، پرداختن به مشکلات ارتباط آرمان با پسرش و سکانس هایی از اتاق درمان، توانسته در فیلمبرداری و موسیقی قوی عمل کند.

__________________________________________________________________________________________

حواشی

در قسمت هشتم سریال آرمان بیانی معلم دوران کودکی اش را در نمایی تحقیرآمیز کنار اتوبان از ماشین پیاده می کند. به دنبال انتشار این سکانس واکنش های فراوانی از سمت جامعه آموزشی به دلیل توهین به جایگاه معلم به وجود آمد که در ادامه منجر به تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران شد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا