ورزش

نساجی قانون را در وطنی اجرا می‌کند / سهم استقلالی‌ها در قائمشهر: ۶۰۰ صندلی!

(آوازه) :

ورزش سه: باشگاه نساجی مازندران فقط ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را در اختیار هواداران استقلال قرار می‌دهد.

 

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز سه‌شنبه در قائمشهر برگزار می‌شود؛ جایی که نساجی مازندران از استقلال صدرنشین پذیرایی خواهد کرد.

 

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال برای حفظ صدرنشینی خود نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دارد و از طرف دیگر نساجی برای قطعی کردن بقا در لیگ برتر باید از این بازی با دست پر خارج شود.

 

در چنین شرایطی باشگاه نساجی تصمیم گرفته بر اساس قوانین فقط ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه وطنی را به هواداران استقلالی اختصاص بدهد؛ ورزشگاه وطنی قائمشهر 6 هزار صندلی دارد که از این تعداد فقط 600 بلیط به هواداران استقلال اختصاص پیدا می‌کند.

 

باشگاه نساجی در مسابقه چند هفته قبل خود با پرسپولیس همچنین تصمیمی را اتخاذ کرد و البته که همان ۶۰۰ صندلی مربوط به هواداران پرسپولیس هم به طور کامل پر نشد و تعداد هواداران نساجی از ۹۰ درصد هم فراتر رفت. حالا با توجه به شرایط حساس نساجی در رقابت‌های لیگ برتر به نظر می‌رسد در بازی با استقلال نیز چنین شرایطی را شاهد باشیم.

 

دیدار نساجی و استقلال ساعت 19:45 روز سه شنبه اول خرداد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا