ورزش

آغاز تمرینات تنها نماینده تهران در لیگ برتر با صد بازیکن

(آوازه) :

پس از تمدید با تمامی اعضای کادرفنی، تیم سفیرگفتمان تهران تصمیم گرفت تمرینات خود را برای سومین فصل حضورش در لیگ برتر فوتسال ایران را با برگزاری تست و دعوت از تمامی فوتسالیست‌های مستعد پایتخت آغاز کند که در اولین جلسه بیش از صد بازیکن شرکت کردند. تمرین سفیر گفتمان بدون بازیکنان اصلی پیگیری شد و تمامی بازیکنان حاضر تستی محسوب می‌شدند، اما به هر حال رضا زرخانلی سرمربی و تمامی دستیارانش در تمرین حضور یافتند و بازیکنان را زیرنظر داشتند.

تنها نماینده پایتخت تا به این لحظه، علی خلیل‌وند ستاره فصل گذشته‌اش را از دست داد و این بازیکن در تیم گیتی پسند اصفهان توپ می‌زند. همچنین الیاس براتی کاپیتان آنها در انتقالی عجیب و غیرمنتظره به تیم پالایش نفت بندرعباس پیوست.

20225032022504

مدیران سفیرگفتمان طی روزهای گذشته، با چند بازیکن از جمله سیدعلی قاسم‌پور تمدید کردند و مذاکرات خود را برای حفظ مهره‌های کلیدی و جذب چند بازیکن دیگر آغاز نموده‌اند. اما با توجه به اینکه فوتسال تهران غنی از بازیکنان بااستعداد است، آن‌ها تصمیم گرفتند فرصت خودنمایی به جوانان پایتخت نشین را بدهند.

سفیرگفتمان فصل گذشته با کسب ۳۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و به نظر می‌رسد برای فصل جدید به دنبال رتبه بهتری خواهند بود. با پیگیری خبرنگار ورزش سه، تمرینات رسمی سفیری‌ها از هفته آینده با حضور تمامی بازیکنان مدنظر استارت می‌خورد.

2022505


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا