اقتصادی

برگزاری سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق با مشارکت همراه اول

(آوازه) :

سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و دومین کنفرانس بین المللی برق همچون دوره گذشته با حمایت و مشارکت همراه اول از 25 تا 27 اردیبهشت ماه 1403 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این کنفرانس، گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی برای تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته های پژوهشی و همچنین بحث و تبادل نظر در زمینه راهکارهای موثر در نقش آفرینی بیشتر دانشگاه عنوان شده است.

 

همراه اول نیز در راستای مشارکت در توسعه دانش فنی اکوسیستم علمی و دانشگاهی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری، از کنفرانس مهندسی برق ایران حمایت می کند.

 

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به عنوان نخستین و بزرگترین مجری کاربست های نوین فناوری روی شبکه تجاری 5G در برنامه و نشست های تخصصی این رویداد نظیر «نشست شبکه های مخابراتی» نیز حضور و مشارکت فعال دارد.

 

گفتنی است سال گذشته «دومین جایزه رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات» نیز همزمان با برگزاری این کنفرانس، توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف شناسایی و تقدیر از رساله های دکتری برتر در حوزه مهندسی برق برگزار شد.
 


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا