ورزش

بازار داغ پینگ‌پنگ و پلی‌استیشن در اردوی تیم ملی

(آوازه) :

 ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، طی روزهای گذشته دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ملی پوشان والیبال ایران از زمان حضور در کمپ فدراسیون والیبال برزیل روزانه دو جلسه تمرینی برگزار کردند. همچنین در دو روز گذشته در نوبت صبح یک جلسه تمرین برگزار شد و عصر همان روز نیز تیم ملی والیبال ایران دیدارهایی تدارکاتی با تیم ملی برزیل برگزار کرد.

 

 

 

 

 

فشار بالای تمرینات و از طرف دیگر دو دیدار دوستانه پیاپی با تیم ملی برزیل باعث شد که موریس موتا پائز امروز صبح به وقت برزیل به بازیکنان استراحت دهد. البته ملی‌پوشان از این فرصت استفاده کردند و در وقت استراحت خود نیز  مشغول فعالیت‌های جالبی شدند.

2022696

از صبح امروز به وقت برزیل تورنمنت پلی‌استیشن برگزار شد که فضای مفرحی را برای ملی‌پوشان ایجاد کرد. همچنین گروهی دیگر از بازیکنان و اعضای تیم نیز مشغول بازی پینگ‌پنگ شدند تا ملی‌پوشان اینگونه با بالاترین روحیه ممکن آماده تمرین نوبت عصر و البته روزهای پرفشار آینده شوند.

شاگردان پائز عصر امروز یک جلسه تمرین توپی و وزنه را پشت سر خواهند گذاشت. همچنین مقرر شده که تیم ملی فردا صبح به وقت برزیل آخرین بازی دوستانه خود را با تیم ملی این کشور برگزار کند و در نهایت فردا ظهر کمپ فدراسیون برزیل را به مقصد هتل رسمی مسابقات ترک کند.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا