ورزش

دستور مالک جدید یونایتد: پول مفت به بازیکن ندهید!

(آوازه) :

ورزش سه: سر جیم راتکلیف، مالک باشگاه منچستریونایتد، به مدیران این باشگاه گفته که باید به بازیکنان با دستمزد بالا سخت بگیرند.

راتکلیف از زمان خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد و در اختیار گرفتن قدرت کامل مدیریت ورزشی این تیم سعی در ایجاد تغییر و تحول داشته است.  

شیاطین سرخ در چند فصل اخیر به هیچ وجه نتوانسته‌اند انتظاراتی که از آن‌ها در زمین می‌رفت را برآورده کنند و حالا نزدیک به یازده سال است که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نشده‌اند که آمار بسیار بدی برای آن‌ها به حساب می‌آید.  

این مالک جدید امیدوار است که بتواند با بهبود شرایط و ایجاد تغییراتی که مدنظر دارد، بار دیگر یونایتد را به روز‌های درخشان و طلایی برگرداند و به آن‌ها در کسب جام و نتایجی که انتظارش را دارند کمک کند.

حالا میرر خبر داده است که راتکلیف از مدیران این باشگاه خواسته است تا شرایط مالی را خیلی زود تغییر دهند و به بازیکنانی که دستمزد بالا دارند سخت‌گیری بیشتری کنند تا وضعیت از هر دو نظر ورزشی و مالی بهتر شود.  

آن‌ها در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ میلیون یورو دستمزد پرداخت می‌کنند، اما راتکلیف معتقد است که این سیستم باید تغییر کند و عمده دستمزد بازیکنان از پاداش موفقیت‌ها و جام‌هایی که به دست می‌آورند تامین شود تا آن‌ها هم انگیزه بیشتری داشته باشند.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا