ورزش

علیپور: همه می‌دانند من چقدر پرسپولیسی‌ام

(آوازه) :

علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ژیل‌ویسنته در یک هفته مانده به پایان لیگ پرتغال موفق شد با پاس گل خودش زمینه‌ساز پیروزی تیمش در مقابل تیم فارنسی تیم رده نهم جدول شود. دیداری که در پایان با دو گل برتری با نتیجه ۲ بر صفر به سود یاران عیلپور و تیم ژیل‌ویسنته تمام شد و با صعود یک پله‌ای، این تیم در رده یازدهم قرار گرفت، به بهانه اولین پاس گل علی و حرف‌های زیادی که پیرامون این مهاجم وجود دارد با این بازیکن گفت‌وگویی انجام دادیم.

در دو بازی قبلی‌تان به عنوان بازیکن تعویضی بازی کردی اما حضور ثابتت به نظر برایت خوش‌یمن بود؟

به هرحال من بازیکن هستم و تابع نظر سرمربی اما خوشحالم در مقابل تیم فارنسی که از ابتدا به میدان رفتم موفق شدم پاس گل اول تیمم را برای همبازیم مهیا کنم و نقش پررنگی در پیروزی تیمم داشته باشم. خدا را شکر تیم‌مان در این بازی خیلی خوب ظاهر شد و بعد از اینکه گل اول را زدیم دو دقیقه بعد هم یک گل دیگر زدیم تا با دو گل برتری کار حریف را یکسره کرده و تماشاگران‌مان را خوشحال سازیم.

یک پله هم در جدول بالا رفتید.

بله با بردی که کسب کردیم ۳۶ امتیازی شدیم و یک پله هم در جدول ارتقا داشتیم و در رده یازدهم قرار گرفتیم.

بازی هفته آخرتان مقابل چه تیمی خواهد بود؟

با تیم استرلا بازی داریم و ان‌شاءالله در این بازی هم سعی خواهیم کرد با برد فصل را تمام کنیم و نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که این اتفاق بیفتد.

قطعاً بعد از بازی آخر به ایران می‌آیی؟

بله می‌آیم تا هم استراحتی داشته باشم وهم شرایطم را در فراغ بال برای فصل بعد مشخص کنم.

صحبت از بازگشتت به پرسپولیس مطرح است.

هیچ وقت اهل بازارگرمی نبوده و نیستم و همه می‌دانند که همیشه سعی کردم با فوتبال حرفم را بزنم و همه چیز را ثابت کنم. الان هم نمی‌خواهم نامی از تیمی ببرم اما همین‌قدر بگویم که دو تیم بزرگ ایران با من صحبت‌هایی داشتند که من پاسخ نهایی خودم را منوط به حضور در ایران و بررسی همه جوانب کردم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

در رابطه با جنگ قهرمانی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد چه صحبتی داری؟

به هر حال جذابیت به اوج خود رسیده و تکلیف تیم قهرمان مشخص نیست اما همه می‌دانند که من چقدر پرسپولیسی‌ام و به این تیم و هوادارانش علاقه‌مندم. من طعم شیرین قهرمانی با این تیم را هم چشیده‌ام به همین دلیل دوست دارم خاطره خوبی که از پرسپولیس داشتم امسال هم برای این تیم و هوادارانش تکرار شود.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا