ورزش

همه منتظر جواب ستاره آلمانی

(آوازه) :

 هیچ‌کس، مطلقاً هیچ‌کس نمی‌داند که کروس قرار است چه تصمیمی بگیرد. تعداد کمی تصور می‌کنند که او تابستان امسال رئال را ترک می‌کند، چون تصور این موضوع دشوار است. روزها، دقیقه‌ها و ثانیه‌ها می‌گذرند و هیچ سیگنالی وجود ندارد و معلوم نیست که تونی کروس برای فصل بعد چه تصمیمی گرفته است. در رئال می‌ماند یا از تیم جدا می‌شود؟ کروس می‌داند که همه چیز در دستان اوست، اگر بخواهد ادامه می‌دهد و اگر هم بخواهد از تیم خواهد رفت.

سال گذشته هم وضعیت تا حدودی همینطور بود و در نهایت ۲۱ ژوئن ۲۰۲۳ رئال‌مادرید خبر تمدید قرارداد با او را اعلام کرد. او همه پیشنهادهایش از جمله پیشنهاد‌های نجومی از عربستان را رد کرد تا در رئال بماند.

«هنوز فوتبالش باقی مانده است؛» این توصیفی است که این روز‌ها خیلی درباره تونی کروس می‌شنویم. تونی کروس قبلا به صراحت گفته است که می‌خواهد در اوج بازنشسته شود. او دربار ه این موضوع گفت: برای من مهم است که در سطح بالا فوتبالم را به پایان ببرم و دوران فوتبالم را کش ندهم هیچ چیز را رد نمی‌کنم.

کروس در ۳۴ سالگی آنقدر درخشان ظاهر شده که نامش بین ۵ نامزد برتر توپ طلای آتی به چشم می‌خورد. او به تیم ملی آلمان هم دعوت شده و قرار است در یورو برای ژرمن‌ها بازی کند.

دیگر بازیکنان

لونین، لوکاس واسکس و مودریچ در حال تمدید قراردادهایشان هستند. به این ترتیب هافبک کروات، مسن‌ترین بازیکنی خواهد بود که در تاریخ رئال مادرید برای این تیم بازی کرده و از پوشکاش پیشی می‌گیرد.

در این بین سبایوس با وجود داشتن قرارداد تا سال ۲۰۲۷ می‌تواند رئال را ترک کند و در نهایت درباره خوسلو هم مادرید در حال آماده شدن برای پرداخت ۱.۵ میلیون یورو گزینه خرید دائمی او است.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا