ورزش

ژسوس: این یک شب عالی برای آسیا و جهان بود

(آوازه) :

ورزش سه: الهلال موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد سپاهان عبور کند. ژرژ ژسوس سرمربی عربستانی‌ها در ابتدای نشست خبری اصرار داشت که فقط دو سوال پرسیده شود چرا که آن‌ها به دنبال ترک ورزشگاه و رسیدن به پرواز هستند.

سرمربی پرتغالی گفت: ما پرواز داریم و به همین دلیل محترمانه چنین درخواستی را مطرح کردیم که نشست زودتر برگزار شود و به پرواز برسیم. اینگونه نباشد که بخواهیم به شما بی احترامی کنیم. این را کاملا محترمانه با مسئول برگزاری نشست خبری مطرح کردیم.

اینگونه نیست که فقط به بازیکنان و تیم الهلال تبریک بگویم، بلکه می‌خواهم به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گویم که هواداری و اشتیاق‌شان بی‌نظیر بود. آن‌ها شبی عالی را برای آسیا و هم برای فوتبال جهان رقم زدند. ما بردیم، چون بهتر از حریف و شایسته پیروزی بودیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم، چون ما در بازی رقابت‌برانگیزی پیروز شدند و مجددا می‌خواهم به آن‌ها تبریک بگویم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش را صعود کننده تصور می‌کند، گفت: بله برتری خوبی است و دو گل جلو هستیم. امشب با احترام به حریف بازی کردیم و با توجه به حضور هوادارانمان، در ریاض شانس بهتری داریم. با این حال مسابقه هنوز تمام نشده و بازی خودمان را انجام می‌دهیم تا برنده شویم.

ژسوس در مورد تفاوت دو نیمه دیدار سپاهان – الهلال گفت: بازی سختی داشتیم، اما در نیمه اول سه موقعیت گلزنی به وجود آوردیم و یک گل از مدافع راست حریف دریافت کردیم. الهلال در نیمه دوم، قدرت خودش را با شدت دادن به بازی نشان داد. گرفتن این شدت بازی از الهلال، برای بازیکنان سپاهان سخت بود. کار جایی برای سپاهان سخت‌تر شد که مدافع این تیم کارت قرمز دریافت کرد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا