اقتصادی

محمدمهدی احمدی، داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند

(آوازه) :

با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، سید محمدمهدی احمدی از مدیران شناخته شده و موفق نظام بانکی باردیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد. 

به گزارش بانک شهر، اعضای هیئت مدیره جدید بانک شهر با توجه به تجارب ارزنده و دانش بانکی احمدی و عملکرد دوسال گذشته، باردیگر ایشان را به عنوان مدیرعامل بانک شهر برگزیدند. 

احمدی که از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان عضو هیئت مدیره موظف بانک شهر و علاوه بر آن معاون ارزی و بین الملل بانک و قائم مقامی مدیرعامل را عهده دار بوده است، از سال 1400 تاکنون مدیر عامل بانک شهر بوده است.وی فارغ التحصیل اقتصاد بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. تحصیلات کارشناسی ارشد ایشان در دانشگاه تهران و در رشته علوم اقتصادی بوده و دارای دکترای اقتصاد است.

همچنین در اولین جلسه هیئت مدیره بانک شهر آقای برات کریمی به عنوان رئیس هیئت مدیره و آقای جواد عطاران به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره انتخاب شدند.

پیش از این و در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر سیدمحمدمهدی احمدی، حسام حبیب اله، وحید محمدرضا خانی، برات کریمی، جواد عطاران، مهدی میرزا محمدی و رضا یاریفرد به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره معرفی شده بودند.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا