ورزش

نگاهی به شکست‌ناپذیرترین تیم‌های لیگ؛ حضور ناگهانی تیمِ محرم در جمع سرخابی‌ها

(آوازه) :

فوتبال ۳۶۰: ۳ تیم استقلال تهران، مس رفسنجان و پرسپولیس تهران با ثبت رکورد در زمینه شکست‌ناپذیری به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام مسابقات هفته بیست‌ویکم به پایان کارش در سال ۱۴۰۲ رسید و قرار است بعد از ۱۷ روز تعطیلی رقابت‌ها، ادامه لیگ بیست‌وسوم از پانزدهم فروردین‌ماه آغاز شود. یکی از نکات ویژه و جالب‌توجه در هفته‌های گذشته، تلاش تیم‌ها برای ثبت رکورد در زمینه عدم پذیرش شکست در هفته‌های متوالی بود که آبی‌پوشان پایتخت توانستند با خلق یک رکورد ویژه به نام خود به استقبال تعطیلات فیفادی بروند.

تیمِ نکونام و رکوردی برای ثبت در تاریخ!

استقلالی‌ها در فصل جاری امیدشان به این بود که بتوانند در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، رکورد بی‌سابقه خود در لیگ بیست‌ویکم را تکرار کنند و در قامت یک تیمِ بدون شکست، فاتح عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم شوند. شکست در اصفهان مقابل سپاهان در شبی که حواشی داوری هم در مسابقه رخ داد، معادلات را تغییر داد، اما با این وجود، بعد از باخت برابر طلایی‌پوشان اصفهانی، استقلالی‌ها روندی فوق‌العاده را در پیش گرفتند و ۱۸ بازی پیاپی است که آبی‌پوشان در لیگ برتر شکست نخورده‌اند تا از این حیث در فصل جاری رکورددار باشند.

(۶+۱) هفته بدون باخت برای نارنجی‌پوشان

مس رفسنجان نیم‌فصل نخست را با تساوی ۱-۱ مقابل پرسپولیس به پایان برد و این مسابقه، آخرین حضور ساکت الهامی روی نیمکت مسی‌ها بود. بعد از قطع همکاری با الهامی و حضور محرم نویدکیا در تیم مس رفسنجان، نارنجی‌پوشان عملکردی درخشان را از خود به جای گذاشتند و در ۶ بازی اخیرشان در لیگ برتر شکست‌ناپذیر بودند تا بعد از استقلال تهران، مسی‌ها دومین تیم شکست‌ناپذیر لیگ در مقطع کنونی باشند که در ۷ بازی پیاپی بدون باخت کار خود را پیش برده‌اند.

پرسپولیسِ اوسمار و ۵ هفته شکست‌ناپذیری

سرخ‌پوشان پایتخت با پذیرش یک شکست غیرمنتظره در اراک، کار خود در نیم‌فصل دوم را آغاز کردند، اما این باخت برای تیمِ تحت هدایت اوسمار ویرا، یک شوک مثبت بود و پرسپولیسی‌ها بعد از آن مسابقه توانستند سیری صعودی را تجربه کنند و در ۵ بازی اخیرشان در لیگ برتر، ۴ برد و یک تساوی را به‌دست آوردند تا با ثبت عملکردی درخشان، در مقطع کنونی، سومین تیم شکست‌ناپذیر لیگ باشند. بعد از پرسپولیس، تراکتور تبریز در ۴ بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده است. ۹ هفته سرنوشت‌ساز تا پایان لیگ بیست‌وسوم باقی مانده و باید دید در این مسیر پرپیچ‌وخم کدام تیم می‌تواند از روند شکست‌ناپذیری خود حراست کند و در نهایت، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در فصل جاری لیگ برتر از آن کدام تیم می‌شود.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا