ورزش

حرف‌های دروازه‌بان پرسپولیس برایش دردسر شد / بیرانوند یک جلسه محروم می‌شود؟

(آوازه) :

خبرورزشی: حرف‌هایی که علیرضا بیرانوند در جریان بازی پرسپولیس مقابل تراکتوربر زبان آورد برایش دردسرساز شده است.

علیرضا بیرانوند در دقایق پایانی بازی مقابل تراکتور تراکتور کارت زرد گرفت و به خاطر همین اخطار جدال این هفته مقابل ذوب آهن را از کف داد. این محرومیت برای سنگربان ملی پوش پرسپولیس بسیار گران تمام شد به طوری که قبل از پایان بازی و بلافاصله پس از اینکه کارت زرد را مقابل چشمان خودش دید، واکنش بسیار تندی نشان داد و حرف‌هایی در مورد داور زد که…

حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که کمیته انضباطی قضیه را دست گرفته و پرونده دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در این رکن قضایی فدراسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جلسه بررسی

از قرار معلوم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه هفتم اسفند پرونده علیرضا بیرانوند را مورد بررسی قرار خواهد داد و آن را ارزیابی می‌کند. البته نمی‌دانیم که از باشگاه پرسپولیس نیز دفاعیه‌ای خواسته‌اند یا خیر ولی خبرهای رسیده از داخل فدراسیون حکایت از آن دارد که کمیته انضباطی رفتار علیرضا بیرانوند را فراموش نکرده و قضیه بررسی خواهد شد. با توجه به حسن شهرت این فوتبالیست، بسیار بعید به نظر می‌رسد که برای او دستور موقت صادر شده و این سنگربان را تا اطلاع ثانوی از فعالیت‌های فوتبالی محروم کنند چون اولاً بازیکن خوش اخلاقی است و دوماً قضیه به آن حد نبود که کمیته انضباطی بخواهد دستور موقت بدهد.

محرومیت تعلیقی؟

در رابطه با بیرانوند با توجه به تجربه ای که از ماجرای محمد حسین کنعانی‌زادگان و حکم فدراسیون پیدا کرده‌ایم، می‌توان استنباط کرد که به احتمال فراوان او جریمه نقدی خواهد شد یا اینکه حداکثر یک جلسه حکم تعلیقی برایش در نظر گرفته می‌شود. در بدترین حالت ممکن، علیرضا بیرانوند شاید مسابقه جام حذفی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران که ۱۴ اسفند برگزار می‌شود را از دست داده یا اینکه از حضور مقابل فولاد در روز هجدهم اسفند محروم شود ولی همانطور که گفتیم، احتمال اینکه یک جلسه محرومیت اجرایی جدا از بازی با ذوب آهن برایش در نظر گرفته شود، اصلاً زیاد نیست.

حضور در دربی

پس از اینکه شایعه بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته انضباطی مطرح شد، این خبر در فضای مجازی پیچید که او با محرومیت طولانی مواجه می‌شود و دربی تهران مقابل استقلال در روز ۲۳ اسفند را هم از دست می‌دهد اما چنین خبری در فدراسیون تایید نشد و اساساً بعید است که این اتفاق رخ بدهد چون پرسپولیس قبل از مسابقه با استقلال ۳ دیدار دیگر پیش روی خودش دارد که بیرانوند خود به خود از بازی با ذوب آهن محروم است و خیلی خیلی بعید به نظر می‌رسد حکم محرومیت سه جلسه‌ای برای او اعمال گردد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا