ورزش

نشست خبری ایران – قطر؛ اشک‌های کاپیتان اجازه حرف زدن نداد / مصاحبه حاج‌صفی نیمه تمام ماند

(آوازه) :

ورزش سه: کاپیتان تیم ملی ایران ناراحت‌ترین بازیکن در ورزشگاه الثمامه بود.

 

احسان حاج‌صفی امید زیادی داشت جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد، اما بخاطر شکست مقابل قطر در نیمه نهایی، این اتفاق تاریخی برای او رخ نداد تا ناراحت و غمگین به سمت رختکن ورزشگاه الثمامه دوحه برود و با چشمانی گریان در میکسدزون و در جمع خبرنگاران ایرانی حضور پیدا کند.

 

حاج‌صفی در پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر با چهره‌ای غمگین و ناراحت عنوان کرد: یک روز خیلی خوب را داشتیم و موقعیت های خیلی زیادی به وجود آوردیم ولی توپ های آنها باید آنطور وارد دروازه شود، اما توپ های ما نباید به گل برسد. فقط می توانم بگویم شرمنده مردم شدیم.

 

او ادامه داد: موقعیت های خیلی زیادی خلق کردیم. گل اول و گل سوم آنها باید به آن شکل به ثمر برسند ولی ضربات ما باید به تیرک، پای مدافعان و … بخورد. امروز انگار یک چیزی بود که انگار توپ های ما نباید تبدیل به گل شوند.

 

کاپیتان تیم ملی ایران اضافه کرد: اگر در زمان یک بر صفر یا زمان یک بر یک، توپ های ما مثل موقعیت حسین کنعانی یا مهدی طارمی تبدیل به گل می‌شدند، نتیجه تغییر می کرد. در نیمه دوم هم موقعیت های زیادی داشتیم ولی روز ما نبود.

 

حاج‌صفی که توان حرف زدن نداشت، درباره از دست رفتن فرصت بالا بردن جام قهرمانی آسیا برای او عنوان کرد: حسرتی که هست و واقعا نمی توانم کلمه ای را بر زبان بیاورم. فقط می توانم بگویم شرمنده مردم ایران هستیم. دمشان گرم که ما را دعا کردند… .

 

مصاحبه حاج‌صفی با این جملات نیمه تمام ماند و او با گریه‌هایی که بند نمی‌آمد، میکسدزون ورزشگاه الثمامه را ترک کرد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا