اقتصادی

شاخص بازار بورس، امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

(آوازه) :

تسنیم: بازار سهام آخرین روز کاری هفته را با ریزش به کار خود پایان داد. گفتنی است، بورس دراین روزها، روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و اکثر سهام بازار در دامنه‌ی منفی معاملع می‌شوند و به نظر می‌رسد فعلا حقیقی‌ها قصد تزریق منابع تازه به بازار را ندارند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۶۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۹۰ هزار واحد رسید. همچنیننیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۵ هزارواحدی به ارتفاع ۷۲۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «وپاسار»، «وبملت» و «اخابر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «آریا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «اخابر» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «بیوتیک» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزارمیلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۰۸ نماد در محدوده مثبت و ۳۲۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۱۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا