ورزش

ستاره سیتی به‌خاطر خانواده‌اش از اتحاد می‌رود

(آوازه) :

ورزش سه: ممکن است اشتفان اورتگا، دروازه‌بان دوم منچستر سیتی، در تابستان این باشگاه را ترک کند.

اشتفان اورتگا در تابستان امسال پس از مشورت با همسرش، پیش از تولد دومین فرزند این زوج، درباره آینده خود در منچستر سیتی تصمیم خواهد گرفت. اورتگا در حال حاضر جایگزین ادرسون مصدوم شده و سه بازی پیاپی در درون دروازه سیتیزن‌ها قرار گرفته است.

با این حال تنها یک سال تا پایان قراردادش با باشگاه منچستری باقی مانده و اعتراف کرده است که به همین دلیل آینده‌اش در منچستر سیتی نامشخص است.

خانواده اورتگا در منچستر زندگی می‌کنند، اما ممکن است با به دنیا آمدن فرزند دومش آن‌ها تصمیم بگیرند به آلمان نقل مکان کنند. اورتگا فاش کرد که با همسرش این گزینه را در نظر خواهند گرفت.

اورتگا گفت: «این فقط تصمیم من نیست. همسر من نیز مهم است. ما منتظر فرزند دوم‌مان هستیم. من دیگر یک بازیکن جوان نیستم و بنابراین باید عاقلانه تصمیم بگیرم که در تابستان چه کاری انجام دهم.

این حرف‌هایم به این معنا نیست که به باشگاه فشار می‌آورم تا من را بفروشند. می‌خواهم ببینم چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر آرام هستم و به پایان رساندن فصل فکر می‌کنم.

من خوشحالم که اینجا هستم، زیرا یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است. هدف هنوز همان است، من مانند ابتدای حضورم جاه‌طلب هستم و هر روز سعی می‌کنم انگیزه‌ام را بیشتر کنم.»


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا