ورزش

رضایت‌نامه این بازیکن را بدهید برود / از این ملی‌پوش سابق برای پرسپولیس مهاجم در نمی‌آید

(آوازه) :

خبرورزشی: فوتبال در دنیای امروز یک هنر است و در کار هنر زور هیچ جایگاه و کاربردی ندارد.

 

حالا دیگر شاید هیچکس در فوتبال ایران مخالف این موضوع نباشد که از شهاب زاهدی دیگر برای پرسپولیس مهاجم در نمی‌آید. شهاب بازیکن بسیار خوبی است و توانمندی‌های زیادی دارد اما او در بار دوم حضور در پرسپولیس نیز نتوانست به آنچه خود می‌خواست و از او انتظار می‌رفت برسد. شهاب در نوبت اول بدشانس بود که درگیر ماجرای دوپینگ شد و بعد از ایران رفت. او سال‌ها در لیگ‌های مختلف زحمت کشید و به عنوان ملی‌پوش به پرسپولیس برگشت، اما همه می‌دانیم در ابتدای فصل چه شد و چه فشاری به عنوان تنها مهاجم با شروع مسابقات روی شهاب وارد شد.

 

شهاب تا هفته هفتم گل نزد و پس از آن هم نشان داد که در شرایط نامتعادل به لحاظ روحی روانی، نمی‌تواند کارایی آنچنانی داشته باشد. در واقع شهاب هر وقت که تنها مهاجم پرسپولیس بود، آن چه از او توقع می‌رفت را انجام نداد و حالا هم که پای رقیب به میان آمده دیگر تمرکز کافی ندارد.

 

از همون روزی که صحبت از بازگشت آل کثیر شد، بلافاصله خبر آمد که شهاب از ژاپن پیشنهادی دارد و می‌خواهد برود. او با پرسپولیس قرارداد داشت و باید رضایت این تیم را جلب می‌کرد. خبرهای پشت پرده حاکی از آن بود که شهاب تمام تلاش خود را کرد تا رضایتش را بگیرد.

 

وقتی پیشنهادی به این بزرگی به بازیکن می‌رسد، خود به خود تمرکزش را از دست می‌دهد. وای به وقتی که آن بازیکن چنین نیم فصلی را تجربه کرده و رقیبی جدی با آن پیشینه مثل آل کثیر پیدا می‌شود!

 

شهاب در بازی قبل برابر آلومینیوم یک تک به تک مسلم را نزد و در این مسابقه برابر تراکتور هم باز در نیمه اول هدیه کریم آذر را هدر داد!

 

او فرصت‌هایی را خراب کرد که حتی یک بازیکن آماتور هم آنها را از دست نمی‌دهد. نمی‌توان گفت شهاب زاهدی کیفیت لازم را ندارد، پس تنها جواب عدم تمرکز بازیکن است.

 

شهاب می‌خواهد برود و باشگاه پرسپولیس تا امروز به او این اجازه را نداده و همین موضوع باعث به هم خوردن تعادل روحی و تمرکز او شده است. دیدیم که بین دو نیمه شهاب تعویض شد و عیسی اولین توپی که به او رسید، را گل کرد. با اینکه او در دور رفت برای سپاهان خیلی بازی نکرد اما تفاوت این دو بهترین مثال برای اهمیت تمرکز در فوتبال است. آل کثیر که خیلی بازی نکرده توپ را گل می‌کند و شهاب که مدام بازی کرده، فرصت را از دست می‌دهد.

 

لپ کلام، خیلی سخت بتوان از این شهاب زاهدی به نفع پرسپولیس بازی گرفت. در فوتبال هیچ بازیکنی را نمی‌شود به زور نگه داشت و چه بهتر که پرسپولیس با دریافت مبلغی که این روزها خیلی هم به درد تیم می‌خورد، به او اجازه بدهد که برود. بودن این شهاب با این کیفیت، هیچ سودی برای پرسپولیس و فوتبال ایران و خود او ندارد!


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا