ورزش

داور فداکار جان بازیکن نوجوان را نجات داد

(آوازه) :

فارس: در جریان لیگ دسته دوم نوجوانان تهران داور فداکار جان یک بازیکن را نجات داد.

 

 در جریان مسابقات دسته دوم لیگ نوجوانان تهران در شهرستان گلستان بهارستان  یکی از بازیکنان دچار مصدومیت شد که با دخالت به موقع داور، این فرد در لحظات اولیه از خطر جدی مصون ماند.

 

درحالی که با درایت ناظر این بازی پزشک و آمبولانس در ورزشگاه حاضر بودند، رجبی داور بازی لیگ دوی نوجوانان پی به وخامت حال بازیکن نوجوان حاضر در میدان می‌برد و بلافاصله خود را به این بازیکن می‌رساند و اقداماتی پیشگیرانه در جهت جلوگیری از وخامت حال بازیکن مصدوم انجام می‌دهد.

 

این داور با مشاهده وضعیت ناپایدار نوجوان فوتبالیست به واسطه برخورد شدید، با استفاده از سوتی که در دست داشت مانع از قفل شدن دهان بازیکن نوجوان می‌شود تا پزشکان سر برسند و اقدامات پزشکی تخصصی و تکمیلی را برای احیای این بازیکن انجام دهند.

 

خوشبختانه برای بازیکن نوجوان فوتبال تهران درنهایت مشکلی ایجاد نشد و با تلاش داور و تیم پزشکی این بازیکن به شرایط عادی بازگشت.

 

سید میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان بعد از اینکه از ماجرای دخالت به موقع رجبی برای احیای اولیه بازیکن مصدوم آگاه شد، در پیامی به این داور مراتب تشکر خود را اعلام و از مسئولیت پذیری این قاضی با وجدان قدردانی کرد.

 

همچنین رئیس هیات فوتبال مراتب تشکر و قدردانی خود از تیم پزشکی را که با اقدامات به موقع و سریع مانع از بروز مشکلات جدی برای نوجوان فوتبالیست شدند نیز به طور جداگانه اعلام داشتند.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا