حوادث

حریق انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم مهار شد

(آوازه) :

ایرنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بم از مهار حریق در انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو این شهرستان خبر داد.

محسن حدادیان با بیان اینکه آتش سوزی انبار ضایعات از ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز در محل انبار ضایعات خودروسازی مدیران خودرو واقع در منطقه ارگ جدید بم آغاز و پس از پنج ساعت مهار شد افزود: متاسفانه این مجموعه هیچ همکاری در زمان خاموش شدن آتش با نیروی‌های آتش نشانی نداشتند و تنها سایر نیرو‌های منطقه ویژه به ما کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه مساحت آتش سوزی انبار ضایعات مدیران خودرو بم پنج هزار مترمربع بود تصریح کرد: با وجود حجم زیاد آتش در این کارخانه، اما تاکنون خسارت جانی گزارش نشده و فقط به منابع مالی خسارت وارد شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بم ادامه داد: هم اکنون آتش سوزی در انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو بم کاملا مهار شده و علت آتش سوزی پس از کارشناسی دقیق تیم‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام خواهد شد.

وی افزود: آتش نشانی‌های شهرستان نرماشیر، بخش مرکزی و بروات بم و آتش نشانی ارگ جدید در خاموش کردن حریق با ما همکاری داشتند.

حدادیان عنوان کرد: ۱۵ خودرو و ۱۵۰ آتش‌نشان با تجهیزات کامل به صورت مستقیم درگیر اطفای حریق بودند.

خودروسازی مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در حال فعالیت است و بار‌ها انبار ضایعات خودروسازی‌های منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم دچار حریق شده است.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا