اقتصادی

با بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا شوید

(آوازه) :

کوش آداسی یک شهر عالی برای خرید محسوب می‌شود و بازارها و مراکز خرید بزرگی دارد. این مطلب از مهرپرواز به معرفی مراکزی می‌پردازد که در میان گردشگران به خوبی شناخته شده است. اگر شما هم می‌خواهید به لیستی از معروفترین مراکز خرید کوش آداسی دسترسی یابید، با ما همراه شوید.

مرکز خرید سوکه

مرکز خرید سوکه را می‌توان یک مرکز خرید زیبا و لوکس در کوش آداسی نامید که می‌تواند یک تجربه خرید خوب برای شما رقم بزند. این مرکز خرید چهل دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و در مسیر کوش آداسی به بدروم قرار گرفته است. در این پاساژ جدیدترین محصولات برندهای مطرح جهان مانند آدیداس، نایکی، بنتون و… را می‌توانید بخرید.

البته این محصولات با قیمت نسبتا مناسبی عرضه می‌شوند. همچنین شعب مک دونالد و استارباکس نیز در دسترس شما است و انواع چای، قهوه، غذا، نوشیدنی و عصرانه قابل سفارش است. رفتن به این مکان سخت نیست و وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس است.

مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی

ای وی ام یکی از بهترین مراکز خرید در کوش آداسی است که طرفداران زیادی دارد. گردشگران تور کوش آداسی می‌توانند علاوه‌بر خرید، از تفریحات و سرگرمی‌های مختلف موجود در این مرکز نیز لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مرکز تجاری ای وی ام این است که برندهای معروفی مانند آدیداس، فیلا، ماوی، پیر گاردین و… در این مرکز در دسترس هستند.

زمان شروع ساخت ای وی ام به سال 2012 برمی‌گردد، زیربنایی معادل 24 هزار و 700 متر دارد و ساخت آن دو سال طول کشیده است. این مکان به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، مرکز تجاری ارزان‌قیمتی نیست و در رده مراکز خرید لوکس قرار می‌گیرد. بنابراین اگر قصد خرید از این مجموعه را دارید، پول کافی همراه خود ببرید. همچنین مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام در منطقه یاوانسو قرار دارد و ساعت کار 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید آکدوگان

یکی از بهترین مراکز خرید ارزان کوش آداسی آکدوگان نام دارد. اگر قصد ندارید هزینه چندانی برای سفر و قیمت تور کوش آداسی خود بپردازید، می‌توانید برای خرید روی این بازار حساب کنید.

این مرکز خرید در 3 طبقه ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه آکدوگان وجود مجسمه‌های دیدنی در محوطه آن است. با وجود اینکه مرکز تجاری آکدوگان مساحت کمی دارد، اما چند فروشگاه خوب پوشاک در دل خود جای داده است. همچنین یک سالن بازی کودکان و یک سالن سینما هم در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید برای تفریح به این بخش‌ها بروید. مرکز خرید آکدوگان در منطقه کامیکابیر قرار دارد و ساعت کاری آن 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید کیپا

 از جمله بهترین مراکز خرید کوشی آداسی، مرکز خرید کیپا است که به یک مجموعه زنجیره‌ای تعلق دارد و در شهرهای مختلف ترکیه می‌توانید شعبه‌های آن را مشاهده کنید. اگر به دنبال یک خرید خوب در زمان سفر به کوش آداسی هستید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید. در این مکان می‌توانید از برندهای متنوع و خوب خرید کنید.

از دیگر ویژگی‌های خوب مرکز خرید کیپا می‌توان به فضای تماشایی و امکانات تفریحی اشاره کرد. این امکانات تفریحی شامل سینما چندبعدی و کافه و رستوران باکیفیت اشاره کرد. شما هم می‌توانید هیجان را در سینما تجربه کنید و هم از خوردنی‌های لذیذ لذت ببرید. همچنین کالاهای اقتصادی نیز در کیپا در دسترس است.

مرکز خرید هاجیوات

برای خرید سوغات کوش آداسی حتما سری به مرکز خرید هاجیوات کوش آداسی بزنید. این فروشگاه در یک ساختمان زیبا و دلباز واقع شده است و با صدها کالای مختلفی در آن پیدا می‌شود، یکی از بهترین مراکز خریئد کوش آداسی به شمار می‌رود. شاخص‌‎ترین کالایی که در این مرکز به فروش می‌رسد، ظروف چینی دست‌ساز است که بسیار هنری و زیبا هستند و می‌توانید آن‌ها را به عنوان وسایل دکوری منزل به عزیزان‌تان هدیه کنید.

از این فروشگاه می‌توانید انواع صنایع دستی که توسط هنرمندان محلی کوش آداسی ساخته شده‌اند را خریداری کنید. این صنایع دستی بسیار متنوع هستند و انواع بشقاب‌های رنگ‌آمیزی‌شده و گلدان‌های زیبا با نقاشی‌های دستی را شامل می شوند.

مرکز خرید اسکالا نوا

از جمله معروف‌ترین مراكز خريد كوش آداسی، اسکالا نوا است که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد. این مرکز تجاری در نزدیکی یکی از اسکله‌های کشتی‌های کروز شهر قرار دارد که محل عبور گردشگران زیادی است که از این مسیر وارد کوش آداسی می‌شوند. این مرکز خرید ۹ هزار متر مربع مساحت دارد و ۴۳ فروشگاه از برندهای معروف جهانی در آن فعالیت می‌کنند. از آنجایی که این مکان در نزدیکی اسکله قرار دارد و می‌توانید صدای پرندگان را بشنوید، می‌تواند یک تجربه تکرار نشدنی است.

قیمت‌ها به دلیل برند بودن محصولات پایین نیست و در سطح متوسط رو به بالا قرار دارد. حتی در برخی موارد کمی بالاتر از بازارهای دیگر کوش آداسی است. همچنین مرکز خرید اسکالا نوا در منطقه کامیکابیر قرار دارد و ساعت کار آن از 8:30 صبح تا 11 شب است.

مرکز خرید شیرینی توگبا کورویمیس

اگر اهل شیرینی‌جات هستید و از طعم بی‌نظیر شیرینی های ترکی خوش‌تان می‌آید، حتما باید به شیرینی‌فروشی معروف توگبا کورویمیس سر بزنید. البته یک سری محصولات دیگر مثل میوه خشک نیز در پکیج‌های بسیار زیبا در این فروشگاه به فروش می‌رسند که به عنوان سوغات خریداری می‌شوند. خبر خوب اینکه اگر بودجه تان محدود باشد هم می‌توانید یک خرید خوب در این فروشگاه انجام دهید و بر اساس وزنی که مد نظرتان است، شیرینی محبوب خودتان را خریداری کنید.

بازار بزرگ کوش آداسی

بازار بزرگ معروف یکی از محبوب ترین مراکز خرید در کوش آداسی برای توریست‌ها شناخته می‌شود. این بازار ردیف‌های مختلفی دارد که در بعضی از آن‌ها انواع پوشاک نظیر لباس‌های باکیفیت چرمی، یک سری لباس تابستانی ارزان، لباس شنا و لباس‌های محلی نیز فروخته می‌شود.

یک مجموعه ردیف خوراکی نیز در بازار کوش آداسی وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع ادویه ترکی، شیرینی، میوه‌های تازه و خشک و همینطور خوراکی‌های ترکی را که در هیچ سوپرمارکتی نظیرشان پیدا نمی‌شود را خریداری کنید.

اوت لت چرم کاکتوس

مسافران مقصد کوش آداسی می‌توانند از مرکز خرید کاکتوس لدر اوتلت که محبوب بانوان است، دیدن کنند. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کیف‌های دستی زیبا و کفش‌های زنانه را تهیه کنید. در این مرکز خرید همه نوع کالایی پیدا می‌شود و تنوع کالاهای آن بسیار بالا است.

از اوت لت چرم کاکتوس می‌‎توانید انواع صندل‌ها، لباس‌های تابستانی و حتی بوت‌های زمستانی را خریداری کنید. البته موارد دیگر از جمله کمربند، کیف پول و اکسسوری‌های این چنینی نیز در فروشگاه‌های مرکز خرید اوت لت چرم کاکتوس فروخته می‌شود که از چرم مرغوب درست شده‌اند. به همین دلیل آقایان نیز می‌توانند خرید خوبی از این مرکز خرید داشته باشند. گذشته از همه این‌ها، یک سری چمدان و کیف مسافرتی نیز در این مرکز خرید پیدا می‌شود که بسیار زیبا و کاربردی هستند.

سفر به کوش آداسی با آژانس مسافرتی مهرپرواز

حال که قصد سفر به شهر بندری کوش آداسی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با تور همراه شوید. سفرهای خارجی به‌ویژه در تعطیلات می‌تواند هزینه سنگینی روی دوشتان قرار دهد؛ این درحالی‌ست که قیمت تور نوروز مهرپرواز هزینه سفرتان را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. برای اطلاع از لیست تورهای نوروزی و قیمت و تاریخ سفر به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا