ورزش

استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟

(آوازه) :

تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر اردوی خود را برای سفر به هنگ کنگ و بعد از بازگشت به ایران و بازی مقابل تیم ملی ازبکستان شروع خواهد کرد.

سازمان لیگ قصد داشت بازی‌های لیگ برتر را یک هفته به دلیل شهادت رئیس جمهوری به تعویق بیندازد، اما به دلیل درپیش بودن بازی‌های فیفا تصمیم برآن شد تا لیگ برتر از همین جمعه دوباره به جریان بیفتد تا بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بتوانند بعد از فراغت از بازی‌های باشگاهی که در تاریخ ۱۲ خرداد ماه است، در اردوی تیم ملی حاضر شوند.  

بازی اول تیم ملی ۱۷ خرداد و بازی بعد ۲۲ خرداد ماه است و از همین حالا مربیان تیم ملی نسبت به شناسایی بازیکنان مورد نظر اقداماتی را انجام داده‌اند و حتی زمزمه دعوت از برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی نیز به گوش می‌رسد.

در این میان استقلالی‌ها بیش از هر زمان دیگر منتظر اعلام لیست هستند تا ببینند امیر قلعه‌نویی از تیمی که یک فصل مدعی قهرمانی بوده و شرایط مطلوبی را سپری کرده چند بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا خواهد خواند؟!

استقلال، اما همان گزینه‌های همیشگی را در فهرست تیم ملی خواهد داشت و قرار نیست بازیکن جدیدی از این تیم به لیست تیم ملی اضافه شود.

سید حسین حسینی اولین گزینه‌ای است که از میان بازیکنان استقلال به تیم ملی فراخوانده خواهد شد. دیگر بازیکنی که احتمال حضورش می‌رود ابوالفضل جلالی است که در فصل جاری عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشته است. در واقع این دو بازیکن به طور قطع در فهرست آتی تیم ملی قرار خواهند گرفت تا به عنوان شاخص‌ترین چهره‌های استقلال نام‌شان مطرح شود.

اما زمزمه‌ها درباره دعوت از آرمین سهرابیان و صالح حردانی نیز به گوش می‌رسد که مشخص نیست این اخبار تا چه اندازه صحت داشته باشد.

البته به طور کلی هراندازه بازیکن نیز از استقلال به تیم ملی فراخوانده شود بعید است شانس آن چنانی برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی داشته باشد. حتی درباره اینکه سید حسین حسینی نیز در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان خواهد رفت یا خیر شک و تردید‌های بسیاری وجود دارد و روشن نیست که امیرقلعه‌نویی بار دیگر عرصه را برای این دروازه‌بان باز بگذارد یاخیر؟!

عملکرد این بازیکنان در هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ نقشی کلیدی و انکارناپذیر در تصمیم گیری سرمربی تیم ملی خواهد داشت و شاید قهرمانی استقلال بتواند احتمال حضور این قبیل بازیکنان را در تیم ملی بیشتر کند که باید دید چه سرنوشتی در انتظار استقلال خواهد بود.

اما به هرحال به طور طبیعی شانس بازیکنان استقلال برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی کم است و شاید بی اهمیت بودن نتایج بازی‌های باقی مانده تیم ملی برای صعود به مرحله بعد نیز نتواند چندان در راه حضور این بازیکنان در ترکیب اصلی اثر گذار باشد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا