جهان

ادعای اسکای نیوز در خصوص اختلاف بایدن و نتانیاهو پس از جنایت خیابان الرشید

(آوازه) :

فارس: شبکه اسکای نیوز به نقل از یک منبع گزارش داد که جو بایدن پس از جنایت خیابان الرشید غزه، پاسخ تماس بنیامین نتانیاهو را نداده است.

شبکه اسکای نیوز عربی امروز (دوشنبه) گزارش داد که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به گفت‌و‌گوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، پس از جنایت خیابان الرشید غزه نشده است، ادعایی که با تکذیبیه دفتر نتانیاهو همراه شد.

اسکای نیوز به نقل از یک منبع مطلع گفت: «نتانیاهو به وعده‌های خود به بایدن برای باز گذاشتن گذرگاه‌ها جهت ورود کمک‌ها التزامی ندارد که این موضوع موجب افزایش شکاف بین آن‌ها شده است».

اما در مقابل دفتر نتانیاهو با تکذیب این خبر گفت که پس از واقعه میدان النابلسی در خیابان الرشید غزه، نتانیاهو هیچ درخواستی برای گفت و‌گوی تلفنی با بایدن نداشته است».

 با گذشت پنج روز از جنایت خیابان الرشید در شمال غزه که ۱۱۶ شهید و ۷۶۰ زخمی در پی داشت، همچنان انتقادات جهانی حتی از سوی برخی کشور‌های غربی متوجه اشغالگران است.

 ارتش اسرائیل روز پنج‌شنبه هفته گذشته به سوی جمعیتی که در خیابان الرشید غزه برای دریافت کمک‌های بشردوستانه تجمع کرده بودند، آتش گشود؛ واقعه‌ای که به «جنایت آرد» معروف شده است.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا